quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
De Davids van de volgende mensen zijn op de post gedaan:
puntoortje
Tegan
bernies
zoeperzazke
MinderMutsig
Debsterr
Mirjam
dieske87
Linnie20v
Puckzzz
Loqi
Ik ga straks de rest inpakken enzovoorts, maar dan kunnen deze nog met deze lichting mee!
You're welcomequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Thx!!
@Debbs: Het is topdrukte momenteel bij de post, ik zou er niet teveel op rekenen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef Daph_ het volgende:
In mijn enthousiasme heb ik per ongeluk ook mijn eigen Davids ingepaktNou ja.
Alle Davids zijn inmiddels voorzien van Bubbelfolie, ik mis alleen nog een flink aantal adressen, dus die kan ik nog niet opsturen!
Heb ze alweer uitgepaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Heb je hem al geprobeerd?
Ik hoop dat ze morgen bij de post zitten! Dan kan ik ze meenemen naar Obli.
Moet je wel vertellen wat die naam isquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een bedrag overgemaakt gekregen voor 2 topcoats, maar ik kan de naam niet matchen met een van de namen in de lijst. Kan iemand mij vertellen wie dit is?
PM mij even je rekeningnummer zodat ik je kan linken aan de betaling.
Dat ben ik denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een bedrag overgemaakt gekregen voor 2 topcoats, maar ik kan de naam niet matchen met een van de namen in de lijst. Kan iemand mij vertellen wie dit is?
PM mij even je rekeningnummer zodat ik je kan linken aan de betaling.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:50 schreef Assiej het volgende:
Duh, lekker dom van mijzelf
we zitten in november ipv december![]()
Ik weet niet of die persoon het op prijs stelt als ik de naam hier postquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moet je wel vertellen wat die naam is
Ik had opgegeven dat ik ook wel belangstelling had maar had niet verder gelezenquote:
Had je al vergeleken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ze alweer uitgepakt
Ik heb op één nagel David zitten nu, droog in 2 minuten, uitharden duurt vrij lang (kan er nu nog steeds butsen in maken), maar ik zal straks eens één nagel SV doen en één nagel David, dan kan ik vergelijken!
Hoop ook dat ze er snel zijn!
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 10:17 schreef Tegan het volgende:
Iemand hem al binnen?
Ik hoop dat hij vandaag komt.
Dit!quote:Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Daph, als mensen je laten zitten met wat top coats heb ik wel interesse
Dat is niet lief dat is eigenbelang.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Dat is lief van jullie!Ik hoop dat alles goed gegaan is, mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik dat graag even via PM!
Ik baal een beetje, want ik wil inloggen op internetbankieren maar dat lukt dus niet
Das waar, maar je helpt mij er ook mee dus toch liefquote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is niet lief dat is eigenbelang.
wat een geluk, hier nog geen enkel lakjequote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef buzzwheedle het volgende:
David is in the house![]()
straks meteen gaan proberen, als het huishouden weer is gedaan
Oeh, die is tegelijk met de mijne verstuurd... Gaat zitten duimenquote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef buzzwheedle het volgende:
David is in the house![]()
straks meteen gaan proberen, als het huishouden weer is gedaan
Yaayquote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Dat is lief van jullie!Ik hoop dat alles goed gegaan is, mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik dat graag even via PM!
Ik baal een beetje, want ik wil inloggen op internetbankieren maar dat lukt dus niet
In ieder geval, de Davids van de volgende mensen zijn vandaag naar het postkantoor gebracht:
mascarpone
snakelady
Diconnected
PartyHardy
moussy
He, mijne was eerder verstuurd en wij wonen dicht bij elkaarquote:Op maandag 21 december 2009 18:40 schreef Lindytje het volgende:
Davids en SV binnen!!!(mijne was pas za verstuurd, dus retesnel!)
Dankjewel Daph!
T is nie eerlijk...quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, mijne was eerder verstuurd en wij wonen dicht bij elkaar.
Waren die van vrijdag niet in de brievenbus gedaan en die van zaterdag naar het postkantoor gebracht? Misschien dat dat verschil maakt?quote:Op maandag 21 december 2009 18:42 schreef Loqi het volgende:
Boah, de zaterdag zending komt eerder binnen dan de vrijdagmazzelaars
Niet eerlijk!quote:Op maandag 21 december 2009 18:42 schreef Loqi het volgende:
Boah, de zaterdag zending komt eerder binnen dan de vrijdagmazzelaars
Nee alles is via het postkantoor gegaan aangezien ze de brievenbus hebben dichtgemaakt omdat ze hier altijd fijn vuurwerk erin proberen te stoppen.. Alles in de grote zak van de postbode gedaan!quote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waren die van vrijdag niet in de brievenbus gedaan en die van zaterdag naar het postkantoor gebracht? Misschien dat dat verschil maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |