Waaaaah tof. Zoals MiMu zegt, een echt topcoatlegerquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Hi ladies!
Ja het is inderdaad snel, misschien dat het komt doordat het met FedEx is verzonden![]()
Omdat jullie natuurlijk allemaal hartstikke nieuwsgierig zijn naar de doos, hier een kleine impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David is niet plat, zoals ik verwacht had, maar vierkant met een bolling. De flesjes zijn een fractie dunner dan de Moonlight flesjes van Essence en die zijn ook per brievenbuspost gegaan.
Ik zal iedereen die meedoet vanavond een PM sturen met daarin mijn gegevens, zodat de betaling voor de flesjes kan worden gedaan. De verzendkosten weet ik nog niet; ik moet even kijken hoe zwaar de flesjes zijn voordat ik dat weet. Als jullie het niet erg vinden ontvang ik wel alvast graag centjes voor de topcoats. Op de PM kun je reageren met je adresgegevens zodat ik kan beginnen met het beschrijven van bubbelenveloppen
![]()
Ik moet nog even op mijn CC overzicht kijken wat de dollarkoers is geweest waarmee is gerekend, daarna ga ik rekenen en PM'enKan eventjes duren, maar het komt er dus aan!
Dat is ook goed, ik zal even wegen, dan kan ik een schatting makenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:12 schreef Tegan het volgende:
Is het niet handiger dat ik meteen de kosten nu + twee euro ofzo overmaak, en als het dan meer wordt kan ik altijd extra overmaken? Want anders moet je van sowieso twee betalingen keer dertig verwerken ofzo.
Hoeveel weegt een bubbeltjesenvelop?quote:Gewicht EUR
0-20 g. EUR 0,44
20-50 g. EUR 0,88
50-100 g. EUR 1,32
100-250 g. EUR 1,76
250-500 g. EUR 2,20
500 gr.-3 kg. EUR 2,64
moet je trouwens ook geen rente ( of hoe zo iets ook heet) betalen op een CC aankoop?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook goed, ik zal even wegen, dan kan ik een schatting maken
Zelf denk ik nou nooit aan dit soort dingen
Je kan zo'n 8 flesjes verzenden voor ¤2,20 ex enveloppen. Misschien handig als iedereen dat gewoon overmaakt?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook goed, ik zal even wegen, dan kan ik een schatting maken
Zelf denk ik nou nooit aan dit soort dingen
Excuus, dat klopt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet in de PM naar mij, zoeperzazke en Disconnected.
Bedoel je niet 4,20 ?
Ik had dat laatst ook. Pas toen ik alle verzonden berichten en mijn prullenbak had leeggegooid kon ik weer berichtjes krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef mascarpone het volgende:
Mijn inbox is helemaal leeg![]()
Mail het anders even hier. Dan zet ik mijn adres bij de overschrijving?
Dat was het ook niet. Er stond bij de instellingen dat ik alleen berichten van buddies kon ontvangen. Dat heb ik aangepast naat iedereen. Pm zou nu moeten werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook. Pas toen ik alle verzonden berichten en mijn prullenbak had leeggegooid kon ik weer berichtjes krijgen.
daar staat dan ook een 's' teveel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Tegan het volgende:
Wat raar allemaal... Want mijn PM zei wel dat hij ook naar Disconnected was gestuurd...
Oh, dat is dus ook de fout danquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
daar staat dan ook een 's' teveel...
Ja m'n username wou ik ook als Disconnected, maar ik had toen te snel getypt jaren geleden waardoor het Diconnected werdquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is dus ook de fout dan. Mysterie opgelost.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
De Davids van de volgende mensen zijn op de post gedaan:
puntoortje
Tegan
bernies
zoeperzazke
MinderMutsig
Debsterr
Mirjam
dieske87
Linnie20v
Puckzzz
Loqi
Ik ga straks de rest inpakken enzovoorts, maar dan kunnen deze nog met deze lichting mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |