nee ik ben vorige week van klas gewisseld en ik heb nog geen nummers/email adressen van klasgenoten uit mn nieuwe klas.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef Dennis101 het volgende:
Je hebt geen klasgenoten die dat eventueel weten?
jawel op internet staat het!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:41 schreef rene90 het volgende:
En iedereen uit je klas is vergeten dit na te vragen? Het staat ook nergens op internet of iets en je hebt geen enkel telefoonnummer van een klasgenoot die het wel zou kunnen hebben?
ja, mbo (quote:
Waar heb jij een Nederlands taalpakket voor nodig?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jawel op internet staat het!
[ afbeelding ]
onee toch niet, kut school.
language pakket voor imgburn, was foutje, ik moest de .exe hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waar heb jij een Nederlands taalpakket voor nodig?
Weet je zeker dat dat niet een fout bij jouzelf is? Ziet er niet uit als een 404 (niet gevonden).quote:Op woensdag 18 november 2009 20:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervelend doch begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
language pakket voor imgburn, was foutje, ik moest de .exe hebben.
nee het énige probleem is dat ik niet weet wanneer ik op school aanwezig moet zijn, het kan óf 8u zijn, maar ook om 3 uur bijv.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:46 schreef Buschetta het volgende:
Al die dilemmas die een student heeft.
Moet ik opstaan om 8 uur of bellen ?
Zal ik nu leren of vanavond ?
Zal ik uitgaan en dan om een uur of 11 naar school gaan ?
Schoolboeken of bier en wiet ?
Oohhh the questions...
rechtermuis -> opslaan als doet het ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet een fout bij jouzelf is? Ziet er niet uit als een 404 (niet gevonden).
ja hey, maar dat is toch niet handig!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:48 schreef gateway het volgende:
zog dat je om half 8 op school bent, ben je zeker optijd.... ben je dan te vroeg kan je nog leren
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:48 schreef gateway het volgende:
zog dat je om half 8 op school bent, ben je zeker optijd.... ben je dan te vroeg kan je nog leren
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |