Wat een omhooggevallen trutjes die sharona en chanty!quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Einde zag je gewoon dat die 2 er voor de lol stonden...
Ik zag het ook al staan, misschien is dit de laatste week van uitzenden.quote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Take me out RTL 5
Datum:
23 november 2009
Uitzendtijd:
20:00 - 20:30 uur
Herhaling ofzo?
Volgens mij is dit van het vorige seizoen...quote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Biskwie het volgende:
zijn dit nieuwe? ik ken de dames niet
Ja dus. Aflevering van vorig seizoen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Volgens mij is dit van het vorige seizoen...
jep het is herhalingquote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Take me out RTL 5
Datum:
23 november 2009
Uitzendtijd:
20:00 - 20:30 uur
Herhaling ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb in ieder geval weer mijn 30 uur per week terug en wacht lekker op seizoen 3.![]()
Hmmm zaten wel een paar pareltjes van afleveringen tussenquote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ja dus. Aflevering van vorig seizoen.
Amenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:38 schreef SwitSok het volgende:
Ik heb van de eerste seizoenen veel gemist dus voor mij zijn de meeste afleveringen nog nieuw
Dat komt omdat de volgorde niet klopt, ik heb het idee dat vandaag echt de eerste werd uitgezonden omdat er bv. bij die eerste kerel niet geklapt werd toen hij zich voorstelde. Dat gaf een rare stilte die ze daarna meteen verholpen hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:38 schreef SwitSok het volgende:
Btw zaten de dames die maandag een date hadden (edina en evelyne) er gister meteen weer in....
Dat seizoen was ook gewoon beterquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmmm zaten wel een paar pareltjes van afleveringen tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |