In Amsterdam, 2 verdiepingen, 3 slaapkamers, hele verdieping met alleen spa-zooi.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:19 schreef T3rr0r het volgende:
Sharona, wat een achterlijk wijf.. met d'r breken.. donder toch op, kut!
[..]
Dat dacht ik ook al ja. 21 en dan zo'n huis? Daar klopt iets niet..
Hij heeft geldquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef MilfLover het volgende:
20 over? Wat is er zo byzonder aan deze gast dan?
Nou ja keuze zat in elk geval
hij is wel knapper dan de eerstequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef MilfLover het volgende:
20 over? Wat is er zo byzonder aan deze gast dan?
Nou ja keuze zat in elk geval
Dat antwoord op die vraag wat is jouw beste act: als je me kiest ga je mijn act vannacht wel meemakenquote:
Opzich was die linker(Niet kort haar) best aantrekkelijk, maar die zoen was hotttquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Aryawn het volgende:
[..]
Mwah, alleen als het tussen twee aantrekkelijke dames is.
Nou ik zou ze beide niet uit mijn bed trappen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Aryawn het volgende:
[..]
Mwah, alleen als het tussen twee aantrekkelijke dames is.
Die pens van die ene in het zilverquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Nass het volgende:
[..]
Opzich was die linker(Niet kort haar) best aantrekkelijk, maar die zoen was hottt
Er zijn in het verleden wel meer gasten geweest die geld hadden maar toch niet zoveel keus hadden als Willempie.quote:
gevalletje WTF iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die pens van die ene in het zilver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |