quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Veel succes met je zijwieltjes![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik was degene die hem maakte,quote:Op woensdag 18 november 2009 20:17 schreef Buschetta het volgende:
Was jij niet die gast die bij mensen langskwam en dan hun hele systeem om gal hielp?
Hmm, je maakt jezelf nu wel verdachtquote:Op woensdag 18 november 2009 20:22 schreef Luman het volgende:
[..]
Nee, ik was degene die hem maakte,
Waarna ze een maand later opbellen dat IK HUN PC HAD GESLOOPT!!1
Terminal is niet geblokkeerd hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef ASroma het volgende:
ga terug naar tweakers vent![]()
mensen die alles van apple hebben![]()
mensen die niet aan editten doen maar wel een mac hebben![]()
homos met starbucks in de hand en een macbook op schoot
Waar heb jij het over dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat plaatje niet. Is het een schande dat Windows verschillende versies heeft toegespitst op bedrijven, gewone consumenten en veeleisende consumenten? Moeten de lijntjes de mogelijkheid tot upgrade aangeven? Zo ja, dat klopt niet. Windows XP en Vista zijn oud, tegenwoordig heb je Windows 7. Er wordt geen uitsplitsing gemaakt naar x32 en x64 bits, noch naar taal. Volledig updateoverzicht vind je hier. 9 van de 10 mensen kijken je aan alsof je Egyptisch praat als je het over Leopard of OS X hebt.quote:
Zeg nazisnol, ik bepaal zelf of ik die hardware koop, niet Apple (quote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Droomert het volgende:
Wat ook grappig is dat Mac fanboys altijd Microsoft voor nazi uitmaakt terwijl een mac zelfs de hardware van je computer bepaalt. Niet alleen het OS.
Leuke beperking voor vooruitgang zeg.
In de grafische sector klopt dat idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig is de zakelijke markt volledig in handen van Apple
in 1999. Binnen ons bedrijf zijn alle macs vervangen door windows. Er namen 2 mensen ontslag haha de rest was voorquote:Op woensdag 18 november 2009 23:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In de grafische sector klopt dat idd.
Dus, een mailtje lezen/surfen/foto'tje bewerken is op een Mac zo simpel als het rijden met zijwieltjes, maar op een PC is het net zo omslachtig en moeilijk als het berijden van een kawasaki.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat verhaal gaat al sinds eind '90 begin '00 niet meer op. Ongeveer de tijd dat Adobe en Quark op de PC gelijkwaardige prestaties gingen leveren en het echt een probleem ging worden om Mac's goed werkend in een netwerk te hangen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:49 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
in 1999. Binnen ons bedrijf zijn alle macs vervangen door windows. Er namen 2 mensen ontslag haha de rest was voor
wat een uitdaging he, met zijwieltjesquote:Op donderdag 19 november 2009 00:56 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Dus, een mailtje lezen/surfen/foto'tje bewerken is op een Mac zo simpel als het rijden met zijwieltjes, maar op een PC is het net zo omslachtig en moeilijk als het berijden van een kawasaki.
Ik weet wel wat ik dan kies.
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 18 november 2009 22:25 schreef ASroma het volgende:
Voor je dat doet moet je even virtualbox checken. Werkt ook prima.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef Luman het volgende:
Maar ik ga wel even Windows installeren via Bootcamp
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een gezeik weer hiersommige mensen hebben een voorkeur voor Windows, anderen voor Mac, en anderen voor iets anders
who cares? Jij hebt er toch geen last van.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een gezeik weer hiersommige mensen hebben een voorkeur voor Windows, anderen voor Mac, en anderen voor iets anders
who cares? Jij hebt er toch geen last van.
Waarom zou je in godsnaam ontslag nemen vanwege het overstappen van osX op Windows als het om grafisch werk gaat..quote:Op woensdag 18 november 2009 23:49 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
in 1999. Binnen ons bedrijf zijn alle macs vervangen door windows. Er namen 2 mensen ontslag haha de rest was voor
Over zijwieltjes gesproken.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wat een uitdaging he, met zijwieltjes
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Over zijwieltjes gesproken.
[ afbeelding ]
Hello pc users, I want to play a game.
Oh nee dat kan niet, voor OSX bestaan nauwelijks games!!!11!einzweidrei!!lollereinz11!oneoneone11!
Echte mannen hangen een monitor aan hun server?quote:
call of duty modern warfare is gewoon te spelen op me mac hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Over zijwieltjes gesproken.
[ afbeelding ]
Hello pc users, I want to play a game.
Oh nee dat kan niet, voor OSX bestaan nauwelijks games!!!11!einzweidrei!!lollereinz11!oneoneone11!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |