Dikke mensen horen zich gewoon niet in het openbaar te vertonen, dikke mensen zijn gewoon pure landschapsvervuilingquote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef trovey het volgende:
En hoe zouden dikke mensen zich dan moeten kleden volgens jou (en nee, ik ben niet dik). Zonder kleding is ook weer niet goed. En maat 42 dik noemen....er staan jou hele zware tijden te wachten als je ouder wordt.
nee hoor, mijn ma is 45 en nog steeds maatje 38;). Dikke mensen moeten gewoon nietsverhullende, niet te strakke kleding dragend.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef trovey het volgende:
En hoe zouden dikke mensen zich dan moeten kleden volgens jou (en nee, ik ben niet dik). Zonder kleding is ook weer niet goed. En maat 42 dik noemen....er staan jou hele zware tijden te wachten als je ouder wordt.
Zo, dat jij dat kunt zien zo....moet je zo teleurstellen...nee je bent niet helderziendquote:
Ja en als het bij jouw moeder zo is zal het bij iedereen zo zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef noregret het volgende:
[..]
nee hoor, mijn ma is 45 en nog steeds maatje 38;). Dikke mensen moeten gewoon nietsverhullende, niet te strakke kleding dragend.
Klopt, ze moeten gewoon een burka aan;)quote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Chai het volgende:
Nouja beter dan van die gewaden dat is pas echt lelijk.
Niet? Die zijn er echt in alle soorten en maten hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als het bij jouw moeder zo is zal het bij iedereen zo zijn.Ik heb nog nooit een omaatje gezien zonder buikje of die heel mager was.
Verbrand het!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
Of dikke vrouwen met met van die poncho's om
deze dingen
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft dat ook![]()
Dan is ze een uitzondering op de regel, de meeste mannen en vrouwen dijen nou eenmaal wat uit als ze ouder worden, 42 hebben op die leeftijd is niets om je voor te schamen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef noregret het volgende:
[..]
nee hoor, mijn ma is 45 en nog steeds maatje 38;). Dikke mensen moeten gewoon nietsverhullende, niet te strakke kleding dragend.
nee...stopquote:Op woensdag 18 november 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
deze dingen
[ afbeelding ]
Niets tegen je moeder ofzo..maar dat vind ik net van die walgelijk lelijke tafelkledenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
deze dingen
[ afbeelding ]
Dat mag ik niet van mijn mamaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |