quote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef DjinN het volgende:
Praise You is sowieso een nummer wat je in de prullebak moet dumpen
Dat dus, je moet sowieso van nummers van Fatboy Slim afblijvenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef DjinN het volgende:
Praise You is sowieso een nummer waar je met je tengels vanaf moet blijven
Welkom in 2009, het jaar waarin ze alle ubermuziek omtoveren tot piemeltjeshouse.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef DjinN het volgende:
ja het is gewoon zondequote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welkom in 2009, het jaar waarin ze alle ubermuziek omtoveren tot piemeltjeshouse.
Ik wil dit niet eens house noemen, zelfs 'piemeltjeshouse' is nog te hoog gegerepen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welkom in 2009, het jaar waarin ze alle ubermuziek omtoveren tot piemeltjeshouse.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef DjinN het volgende:
Soms gebeurt het nog wel goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef DjinN het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat dus, je moet sowieso van nummers van Fatboy Slim afblijven
Deze klinkt inderdaad wel erg lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Soms gebeurt het nog wel goed.
Maar over het algemeen zijn remixes inderdaad om te huilen
Goed woord, piemeltjeshouse.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:
Zei het tochquote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Deze klinkt inderdaad wel erg lekker![]()
Ik vind dit van bijna hetzelfde kaliber als wat FLG hier neerzet eigenlijk. Als je een remix maakt van een sterk nummer, maak het dan echt anders, niet gewoon een 'house versie'. Zoiets alsquote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Goed?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Los van of dit liedje nou goed is, maar volgens mij ben jij sowieso geen fan van dit genre. Dan kan je hier ook niet over oordelen hèquote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Goed?
Als je zelf geen muziek kan maken, leer dan een vak. Blijf met je poten van andermans muziek af.
Dit is dus ook gewoon walgelijk.
Nouja, ik vond deze mix wel goed omdat er naar mijn mening genoeg veranderd is en dat tóch het karakter van het originele liedje bewaard is gebleven.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik vind dit van bijna hetzelfde kaliber als wat FLG hier neerzet eigenlijk. Als je een remix maakt van een sterk nummer, maak het dan echt anders, niet gewoon een 'house versie'. Zoiets als
Over het algemeen niet zo erg omdat het soms wel lekker klinkt, maar zeer ergelijk als slechte remixes zo gevierd worden.
Je hebt gelijk dat ik geen fan ben van dit genre maar waarom kan dit genre niet gewoon hun eigen muziek maken? Waarom hebben zij muziek van anderen nodig?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Los van of dit liedje nou goed is, maar volgens mij ben jij sowieso geen fan van dit genre. Dan kan je hier ook niet over oordelen hè
Dat gebeurt ook echt meer dan het aantal remixes hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik geen fan ben van dit genre maar waarom kan dit genre niet gewoon hun eigen muziek maken? Waarom hebben zij muziek van anderen nodig?
Daar even boem boem en bliep bliep overheen gooien en dan hopen dat hersenlozen het leuk vindt.
Geen probleem met boem boem en bliep bliep hoor. Ieder zijn eigen. Maar verzin je eigen muziek erbij.
Er zijn zoals hierboven ook wordt gezegd zat originele composities.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik geen fan ben van dit genre maar waarom kan dit genre niet gewoon hun eigen muziek maken? Waarom hebben zij muziek van anderen nodig?
Daar even boem boem en bliep bliep overheen gooien en dan hopen dat hersenlozen het leuk vindt.
Geen probleem met boem boem en bliep bliep hoor. Ieder zijn eigen. Maar verzin je eigen muziek erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |