Dat is dus mijn klacht, ATi die niet fatsoenlijk kan producerenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Dibble het volgende:
omdat Ati problemen heeft met het produceren van 40nm chips. Er schijnen veel foute expemplaren van de band af te rollen.
Nee je klacht was dat er niet genoeg leverbaar zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 19:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is dus mijn klacht, ATi die niet fatsoenlijk kan produceren
Nu niet gaan mierenneuken hequote:Op woensdag 18 november 2009 19:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee je klacht was dat er niet genoeg leverbaar zijn
Kondig zo'n kaart dan niet aan, en start dan al helemaal niet met uitleverenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Dibble het volgende:
even intelligente opmerking
omdat Ati problemen heeft met het produceren van 40nm chips. Er schijnen veel foute expemplaren van de band af te rollen.
Ja, en de laatste AMD fanboys sterven het af en gaan alsnog naar NVIDIA of doen dat in de nabije toekomst.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
Er bestaat geen betere launch dan een paperlaunch.
Jammer dat NVIDIA op het moment geen concurrerende kaart voor het geld van een 5850 heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en de laatste AMD fanboys sterven het af en gaan alsnog naar NVIDIA of doen dat in de nabije toekomst.
"Look Ron! We have just built the fastest egg ever on 40 nm!"quote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kondig zo'n kaart dan niet aan, en start dan al helemaal niet met uitleveren![]()
Het is niet dat die foute productie ineens ontstaat, die was er altijd al. En bij AMD/TSMC bakken ze nog geen ei goed, laatst staan een GPU.
Wel leverbaar allemaalquote:Op woensdag 18 november 2009 19:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jammer dat NVIDIA op het moment geen concurrerende kaart voor het geld van een 5850 heeft
Worden nvidia chips ook niet door TSMC gemaakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kondig zo'n kaart dan niet aan, en start dan al helemaal niet met uitleveren![]()
Het is niet dat die foute productie ineens ontstaat, die was er altijd al. En bij AMD/TSMC bakken ze nog geen ei goed, laatst staan een GPU.
Zullen we het dan maar niet hebben over de 7800GTX leverbaarheid destijdsquote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel leverbaar allemaal![]()
Kijk, als ik een kaart moet hebben, dan boeit het me niet of de kaart van AMD of NVIDIA is, maar die kaarten van AMD/ATI zijn altijd zo beroerd verkrijgbaar in het begin, terwijl mijn ervaring net NVIDIA het tegenovergestelde is.
Maar ik wil nu een nieuwe pc met goede videokaartquote:Op woensdag 18 november 2009 19:59 schreef Dibble het volgende:
Trouwens worden Nvidia chips ook bij TSMC gemaakt. Volgens mij willen ze er nu nog hun vingers niet aan branden aangezien het productie procedé niet volledig ontwikkelt is. Als Ati de lul is zo is Nvidia. Ze zullen wel hard terug toeslaan, kwestie van tijd.
Mijn ervaring leert me dat het zowieso vaak onhandig is om de nieuwste dingen te bestellen. Heb zelf in het verleden vaak met chipbakkers in China aan de telefoon gehangen om ze te bestellen voordat ze uberhaupt op de markt waren (quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk, als ik een kaart moet hebben, dan boeit het me niet of de kaart van AMD of NVIDIA is, maar die kaarten van AMD/ATI zijn altijd zo beroerd verkrijgbaar in het begin, terwijl mijn ervaring net NVIDIA het tegenovergestelde is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog een 48702900XT, moet ik al weer upgraden nu?
Ik heb nog een 9200SE, moet ik al weer upgraden nu?
Ik gebruik al jaren Ati kaarten. Werkt prima. In het begin wíl je zo'n ding toch ook niet hebben, beter paar maandjes wachten heb je ze voor 200 minder in de wel goeie uitvoering.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
wtf is Xfire?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn 2 HD5850 die ik in Xfire ga zetten komen morgen binnen
De noob bedoelt crossfire.quote:
ffs, je vroeg er 3000 euro voor, dat is geen vriendenprijsjequote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef memrtn het volgende:
Ik heb TS mijne al aangeboden voor een vriendenprijsje, maar TS disrespecte mijn aanbod met een belachelijke prijs. Dat ie nog maanden zonder mag zitten.
Ik vroeg een tiende van die prijs.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs, je vroeg er 3000 euro voor, dat is geen vriendenprijsje
Heb ik ook gehad en deed het primaquote:
Vreemd. Ik heb ook een 19 inch ( oud crt bak welteverstaan) maar met games heb ik vaak ook een 1200x1600 optie. Destop ook maar dat doet pijn aan de ogen zo kleinquote:Op donderdag 19 november 2009 16:02 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
19 inch
Rest van PC: Q6600 + 2 Gb intern + te veel harde schijfruimte.
LCD/TFT scherm kan niet hoger dan 1280x1024quote:Op donderdag 19 november 2009 16:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb ook een 19 inch ( oud crt bak welteverstaan) maar met games heb ik vaak ook een 1200x1600 optie. Destop ook maar dat doet pijn aan de ogen zo klein
Ik heb nog een 4870 3780, moet ik al weer upgraden nu?
Correctie: AMD krijgt deze 40 nm chips aangeleverd, een (groot) aantal mankeerde wat en dit resulteerde in het probleem dat de 40 nm chips voor slechts 60% actief waren. Daarnaast gaat ook het gerucht rond dat nVidia al deze chips bewust wegkoopt voor de neus van AMD vandaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Dibble het volgende:
even intelligente opmerking
Ik heb nog een 4870geforce 4 Ti 4200, moet ik al weer upgraden nu?
Kruip maar snel terug achter je N64quote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef sinadO het volgende:
Zit ik op Tweakers of wat? Wat een onderwerp, videokaarten.... Koop er gewoon een, wat maakt het uit of het de 5678 of de 23861 is??
Toppie! Doe ik!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kruip maar snel terug achter je PS3 en Xbox360, full-HD beamer en 100 inch scherm.
Zit ik op Tweakers of wat? Wat een onderwerp, videokaarten.... Koop er gewoon een, wat maakt het uit of het de 5678 of de 23861 is??quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kruip maar snel terug achter je PS3 en Xbox360, full-HD beamer en 100 inch scherm.
Pak je commodore 64 en ga daar op gamenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef sinadO het volgende:
Zit ik op Tweakers of wat? Wat een onderwerp, videokaarten.... Koop er gewoon een, wat maakt het uit of het de 5678 of de 23861 is??
Relatief gezien kun je met de ene met moeite Windows in zwart/wit weergeven op een monitor van 12", met de andere kun je met DirectX 11 ondersteuning de meest vette games draaien in zieke resoluties op 3 27" schermen met alle opties op hoog.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef sinadO het volgende:
Met je full-hd beamer projecteren op een 100" scherm.quote:
Ga jij nou mooi over je bose 3-2-1 setje heen kwijlenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:48 schreef sinadO het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ga jij nou mooi over je bose 3-2-1 setje heen kwijlen
Ik dacht al, nog maar 232.631.234 WOW-ers ipv 232.631.235.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben een tijd geleden al gestopt met gamen
Nvidia laat ze daar ook producerenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:59 schreef Dibble het volgende:
Trouwens worden Nvidia chips ook bij TSMC gemaakt. Volgens mij willen ze er nu nog hun vingers niet aan branden aangezien het productie procedé niet volledig ontwikkelt is. Als Ati de lul is zo is Nvidia. Ze zullen wel hard terug toeslaan, kwestie van tijd.
ik ben de moeder van bill gatesquote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik ben Bill Gates en ik weet zeker dat ik jou niet ken.
Console heeft beperkingen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef deepart het volgende:
Waarom geven jullie zoveel geld uit aan een computer?
Een console is veel goedkoper
Noem eens de belangrijkste, gewoon uit nieuwsgierigheidquote:
Ps3 heeft een browserquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Aestivate het volgende:
Klopt, maar dan betaal je 60-70 euro aan één game waarvan 60% niet leuk is en geen lange levensduur heeft, je kunt er niet mee posten op FOK! en je moet hem bedienen met een controller.
graphics, opslag, uiterlijk, afspeelmoglijkheden, communicatie en sharing, uitbreidmogelijkheden, OS, besturing, moet ik doorgaan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Noem eens de belangrijkste, gewoon uit nieuwsgierigheid
De grafische pracht. En daar koop je nou zo'n mooie DX11 kaart voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Noem eens de belangrijkste, gewoon uit nieuwsgierigheid
Oké duidelijk waarom je ervoor kiest.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
graphics, opslag, uiterlijk, afspeelmoglijkheden, communicatie en sharing, uitbreidmogelijkheden, OS, besturing, moet ik doorgaan?
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Dibble het volgende:
[..]
graphics, opslag, uiterlijk, afspeelmoglijkheden, communicatie en sharing, uitbreidmogelijkheden, OS, besturing, moet ik doorgaan?
Maar erg vaak gaat hij niet stuk althans een ps3.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja.
-Is je console kapot, moet je 'm ter reparatie opsturen. PC is gewoon losse onderdelen vervangen en klaar
Oké maar als je het netjes wil doen en wil genieten van een vervolg kan je hem beter legaal kopenquote:-Gebanned kunnen worden, als je illegale spelletjes speelt. PC totaal geen last van
Zou kunnen, alleen heb ik nog nooit iets gekocht met punten. Ik speel dan ook alleen cod4 en codmw2quote:-Je word uitgemolken met DLC's, punten benodigend om iets te kunnen kopen.
Dat is wel vervelend ja want xbox krijgt meestal de exclusiviteitquote:-Exclusieviteit is heel erg PS3 vs X-box
Maar de hardware is duurderquote:-En de spellen zijn ook goedkoper voor PC.
Ik ben geen fanboy hoorquote:
En de neutrale toeschouwer zonder mening, kijkt toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ach god, the fanboys zijn er weer hoor
Tel daarbij nog iets bij op.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja.
-Is je console kapot, moet je 'm ter reparatie opsturen. PC is gewoon losse onderdelen vervangen en klaar
-Gebanned kunnen worden, als je illegale spelletjes speelt. PC totaal geen last van
-Je word uitgemolken met DLC's, punten benodigend om iets te kunnen kopen.
-Exclusieviteit is heel erg PS3 vs X-box
-En de spellen zijn ook goedkoper voor PC.
Het is maar waar je je over wil opwinden denk ik dan. Leef en laat leven is mijn credo.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de neutrale toeschouwer zonder mening, kijkt toe.
Omdat ik niet hele dagen game, eigenlijk nauwelijks, maar als ik dat doe wil ik dat wel fatsoenlijk op de computer doenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef deepart het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef deepart het volgende:
Lekker representatief een dergelijke uitspraak doen als je zelf maar 2 (quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef deepart het volgende:
Ik speel dan ook alleen cod4 en codmw2
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef Aestivate het volgende:
[..]
[..]
Lekker representatief een dergelijke uitspraak doen als je zelf maar 2 (_!) spellen speelt. Ik heb er op dit moment 31 geïnstalleerd en nog een veelvoud daarvan op cd/dvd.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:54 schreef Flashwin het volgende:
Eyefinity.
Ik klaag juist om het gebrek aan een dikke e-peen. Ik moet het doen met een (overpriced) mainstream kaartje omdat de high-end varianten gewoonweg niet te krijgen zijn (of tegen 100 euro extra)quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef Radio-silence het volgende:
Al die mensen die hier lopen te patsen met hun ontzettende dikke e-pennis..
Want..welke andere high end videokaart heeft standaard 3 monitor support?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dat is echt het allerlaatste waarom je zo'n kaart zou moeten kopen.
1.600 euroquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef Aestivate het volgende:
Ik zou voor de Nvidia Quadro FX 4800 gaan, ¤ 1.595,- maar nu.
Intelquote:
Nerdsquote:
Quadro is dan natuurlijk ook niet bedoeld voor thuis gebruik. Is hetzelfde als een FireGL in de pc van TS stoppen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Disavowed het volgende:
[..]
1.600 euro. Wat voor ubernerd ben je dan als je dat voor je thuis-PC aan gaat schaffen
.
Wacht een jaar, dan ligt ie voor een paar tientjes in de schappen. PC's en hun afschrijving ftw.
Inderdaad. Ik heb laatst ook niet de nieuwste maar een paar versies ouder gekocht voor <200, terwijl die nieuwe voor >500 over de toonbank gaan.quote:Op zondag 29 november 2009 13:46 schreef Disavowed het volgende:
[..]
1.600 euro. Wat voor ubernerd ben je dan als je dat voor je thuis-PC aan gaat schaffen
.
Wacht een jaar, dan ligt ie voor een paar tientjes in de schappen. PC's en hun afschrijving ftw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |