Ik heb geen Wii, en ik mag 'm sowieso dan niet kopen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef Folmer het volgende:
Verkoop je PS2 en Wii en koop dan een PS3.
Oh. Sloop je PS2 anders.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii, en ik mag 'm sowieso dan niet kopen.
TS is 15quote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii, en ik mag 'm sowieso dan niet kopen.
Nee man. Al m'n data van FFVII: DOC & KH2 kwijt. Nee dank u. En GH niet te vergeten.quote:
Goeie, zal ik eens tegen moederlief zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee, ik koop geen nieuwe auto, dan gebruik ik de oude nooit meer![]()
![]()
en hier het bewijs dat je de oude niet meer gaat gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Phones666 het volgende:
[..]
- GBA (kutding, gekocht voor DS, speel er niet meer zoveel op)
- DS
Zou dat echt aan haar zijn denk je?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:36 schreef koemleit het volgende:
je moeder heeft gelijk als je een ps3 koopt gebruik je de oude nooit meer.
ach het is gewoon zo of het erg is, is een 2e...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou dat echt aan haar zijn denk je?
Ik dacht al...waarom kan ik die spellen toch nieuw niet meer krijgenquote:
Ik wilde het net posten.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:42 schreef Westlander het volgende:
????
482 artikelen in PlayStation 2
http://www.bol.com/nl/m/games/playstation-2/N/5202/index.html
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:33 schreef CasB het volgende:
Als je een PS3 hebt, kun je alsnog niet PS2 spellen niet spelen. Nouja, niet op je PS3 iig.
Bronquote:Sony PS3 - 80 Gig Model and 60GB PAL Model
The 80 gig Sony PS3 supports PS2 games through software emulation.
The success of this emulation was poor at first, but Sony has improved it with several generations of firmware upgrades.
Die worden gebruikt om slechte ports voor de Wii te maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:50 schreef Brainfish het volgende:
Er worden zelfs nog nieuwe games gemaakt ervoor.. Had ik niet verwacht.
Hoeft niet, ik heb sinds kort een DS maar gebruik mijn GBA nog steeds om oudere spellen (Tetrisquote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is toch juist het idee van iets nieuws kopen, dat je het oude vervangt en dus niet meer gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |