Ze kunnen ook bellen met hun vaste telefoonaansluitingquote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef Cybey het volgende:
Dat denken die mensen helemaal niet, want als hun telefoon kapot zou zijn konden ze er niet mee bellen...
quote:
Volgens mij niet hoor....quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
LEUKE LEMMING
geen opleiding nodig om bij de vodafone te werkenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef postmortum het volgende:
klote vf storingik wordt platgebeld hier door mensen die denken dat hun gsm kapot is
Ik vroeg niet om jouw mening.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor....
PM werkte eerst bij de blauwe billen brigade en nu in Maastricht.
Dus kan idd VDF zijn.
Mensen met een vaste telefoonaansluitingquote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze kunnen ook bellen met hun vaste telefoonaansluiting
MAAR TOCH BEDANKTquote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor....
PM werkte eerst bij de blauwe billen brigade en nu in Maastricht.
Dus kan idd VDF zijn.
Ja, wat is daarmeequote:Op woensdag 18 november 2009 19:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Mensen met een vaste telefoonaansluiting
Ja dus?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik vroeg niet om jouw mening.
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
TS werkt bij VodaPWN ?
Fix me eens een chille abbo.quote:
wellus tijdelijke oplossingquote:Op woensdag 18 november 2009 19:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fix me eens een chille abbo.
Maar jij hebt toch HEAO af. Neem niet aan dat je dan bij de klantenservice werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |