Wilde ik net vragenquote:
Of juist veels te veel. Niet vergeten na afloop de kinderen mee te nemen en naar Marokko te verhuizen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:08 schreef zomaareennaam het volgende:
tja... ik zou maar oppassen als ik naar de pisbak zou gaan - als je ook zo met die zak omgaat vrees ik dat je ouders van jou geen kinderen zullen zien....
Het antwoord werd gelijk met mijn vraag gepost.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kruidnoten dus
Kwam er ook te laat achter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:20 schreef dabadbass het volgende:
De klacht is dus eigenlijk dat ts morgen aan de schijterij zit,Zullen we afspreken dat als dat zo is dat ik er een topic over maak met foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever videoquote:Op woensdag 18 november 2009 19:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat als dat zo is dat ik er een topic over maak met foto's?
WAT!?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:28 schreef smiksmaksmek het volgende:
goetheilig man? sinterklaas bestaat toch heul niet? of heb ik het nou mis..
Die heb ik dus gisteren nog gehad.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Mona had het ook niet goed:
[ afbeelding ]
Mijn vraag is dan...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die heb ik dus gisteren nog gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof je aan een beschimmelde strontkegel van een bulldog aan het zuigen bent
Die wil ik proeven!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Mona had het ook niet goed:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |