Dat wel idd. heb hem vanmiddag in de auto helemaal zitten luisteren.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Persoonlijk vind ik dit dan ook het enige vette nummer van het gehele album.
En ik was ook op lowlands.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef ynuhh het volgende:
Je hebt ook pech, want het laatste concert is ook al uitverkocht.
Ben blij hem nog op lowlands gezien te hebben.
Nummer met bangbang is ook ok, en dat franse nummer ook wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat wel idd. heb hem vanmiddag in de auto helemaal zitten luisteren.
Jij heb duidelijk nog nooit dat instrument bespeeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef zovty het volgende:
Oh, ja, dat is wel een gemis ja.
Het is misschien het Hiphop orchestra wat je heeft afgeschrikt.
Tevens: dat is toch geen muziek?! Een beetje trompetteren, ik ken olifanten die het mooier kunnen.
Waarom zou je iets niet mogen bekritiseren omdat je het zelf ook niet kan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij heb duidelijk nog nooit dat instrument bespeeld.
Alle noten zijn al gespeeld. Het zijn er ook gewoon te weinig.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dit werd al gedaan door 80's DJ's.
nothing to see here, move along.
Hij is nu van plan in zijn volgende project zijn publiek eerst helemaal kwaad op hem te maken tijdens het concert, om het daarna weer goed te maken met ze.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:43 schreef DuTank het volgende:
Hij stopt helemaal niet met optreden, hij stopt met optreden met dat Hiphop Orkest.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is nu van plan in zijn volgende project zijn publiek eerst helemaal kwaad op hem te maken tijdens het concert, om het daarna weer goed te maken met ze.
Ja ik weet ook niet wat die kerel rookt, maar dat verkondigde hij bij DWDD laatst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |