Yup. Moet de stuccer met van die gaasjes werken en toestanden, maar je krijgt er toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, als je niet te belabberd bent om na een jaar de scheurtjes weg te werken is er niets aan de hand.
Die scheurtjes komen voornamelijk in de hoeken tussen muur en plafond geloof ik.
Ik snap er geen hol van, maar gaat het om dezelfde bouwer?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar die kleine scheuren vergoeden ze ook niet. En grote scheuren die er nu al zijn vallen nog steeds onder de garantie, komen ze er door die bouw dan dus voor de bouwer van die appartementen. Dat ze dat nou eens anders regelen. Gewoon even kijken uiteraard, maar als e iets is lekker zelf met elkaar uitvechten in plaats van bewoners etteren, vervolgens gaan die naar de verzekering, die stelt aansprakelijk, ene partij stelt de ander aansprakelijk, en die weigert, en weer terug, et cetera. Haal daar nou gewoon die consument tussenuit. Erken dat er schade is die niet valt onder verantwoordelijkheid consument en durf die stap dan te zetten dat je dat als partijen gezamenlijk oppikt en vecht het achter de schermen uit. Betaald moet het toch, zo kost het alleen maar meer tijd, geld en veel ongemak.
Ja, ik durf nog te dromen.
En veeeel alcoholquote:Op woensdag 18 november 2009 15:25 schreef Levitation het volgende:
Dan zo'n frietkar huren.Da's beter dan koffie met cake!
En dan tot diep in de nacht dansen.quote:
ja...maar om er nou een grote attractie van te makenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan tot diep in de nacht dansen.![]()
Je moet natuurlijk niet stilletjes van deze planeet verdwijnen.Knallen moet het!
![]()
Waarom blokkeren ze je account steeds? Heeft dat nog steeds te maken met dat je geen medewerkernr hebt?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nadat mijn account vanmiddag wederom geblokkeerd werd ben ik maar naar huis gegaan
Yep, en die ga ik kennelijk ook niet krijgen. Reactie van baas: dan log je maar onder een dummy account inquote:Op woensdag 18 november 2009 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom blokkeren ze je account steeds? Heeft dat nog steeds te maken met dat je geen medewerkernr hebt?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yep, en die ga ik kennelijk ook niet krijgen. Reactie van baas: dan log je maar onder een dummy account in![]()
Helaas bevat zo'n dummyaccount niet al mijn mails en documenten die ik toch echt wel nodig heb om te kunnen werken
daarom ben ik ook gegaan. Kan de baas als hij morgen weer op kantoor is het probleem oplossen. Ik heb immers geen rechten, ik werk er niet, dus de servicedesk wil mij niet helpenquote:
je maakt het je collega qua lobbyen ook niet heel makkelijk hé.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yep, en die ga ik kennelijk ook niet krijgen. Reactie van baas: dan log je maar onder een dummy account in![]()
Helaas bevat zo'n dummyaccount niet al mijn mails en documenten die ik toch echt wel nodig heb om te kunnen werken
He, lees ik dat nou goed?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je maakt het je collega qua lobbyen ook niet heel makkelijk hé.
maar dan kan je mooi wat dingen van je to do list doen
Breng het dan niet zo negatief / betweterig altijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Hoho, interpreteer het niet zo negatief. Zo is het niet bedoeld.
eerste hulps aan de schilder?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed lieverd, FYI, de wasmachine staat aan de vaatwasser is uit- en ingeruimd, als je me vertelt of je nog wat nodig hebt zal ik boodschappen doen, sollicitatiebrief schrijven en de was opvouwen. Ben ik nog iets vergeten?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Breng het dan niet zo negatief / betweterig altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |