Gefeliciteerd! In deze tijd toch wel een klein feestje waard!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen. En een aantal mensen hadden een "oooh JIJ bent Daniël!
". Ik dacht echt: wtf?
.
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen. En een aantal mensen hadden een "oooh JIJ bent Daniël!
". Ik dacht echt: wtf?
.
WTF, binnen 3 minuten het eerste bod, sinds wanneer gaat dat zo op marktplaats?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben echt slecht in advertentieteksten schrijven
Gibson Les Paul Standard![]()
Zeker! Ben er zelfs in loon op vooruit gegaan wat al helemaaaal uniek is nuquote:Op donderdag 19 november 2009 18:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! In deze tijd toch wel een klein feestje waard!
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef Libelah het volgende:
En dan vergeet je een TVP te lozen en ben je de boel ineens kwijt...
En ook niet de minstequote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
WTF, binnen 3 minuten het eerste bod, sinds wanneer gaat dat zo op marktplaats?
Niet de minste, maar ook zeker niet het bod dat ik accepteer, vind mijn vraagprijs al aardig strak, eerlijk gezegd!quote:
Op marktplaats altijd hoger inzetten, mensen gaan er toch altijd onder biedenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet de minste, maar ook zeker niet het bod dat ik accepteer, vind mijn vraagprijs al aardig strak, eerlijk gezegd!
Dan gaat ie niet weg, net zo simpel...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op marktplaats altijd hoger inzetten, mensen gaan er toch altijd onder bieden
P90's zijn de bom!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Dát zijn P90's toch? Staat de goldopt daarom bekend met dat geluid?
Ik zag 'm zonet ook op gitaarnet staanquote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef TeleluvR het volgende:
Hij staat overalquote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zag 'm zonet ook op gitaarnet staan.
Haha, hier hetzelfde, had vandaag een Seat Ibiza 1.4 leenauto mee omdat mijn auto voor een beurt weg was, kwam er bij de pomp achter dat ik er vandaag zo'n 1:9 a 1:10 mee gereden hadquote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat het gewoon door de baas betaald wordt
(ik zou niks overhouden als ik het allemaal zelf zou moeten betalen haha)![]()
Oeie dat klinkt lekker zeg. Maar in de winkel zie je nergens meer Les Pauls met P90's dan moet je toch op marktplaats zoeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Gibson Les Paul '56er Reissue Std. Custom Shop with 1969 Fender Super Reverb plus Okko Diablo Overdrive
Wow, mooie gitaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:18 schreef TeleluvR het volgende:
De grote winkels hebben er altijd wel eentje liggen/staan!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oeie dat klinkt lekker zeg. Maar in de winkel zie je nergens meer Les Pauls met P90's dan moet je toch op marktplaats zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |