Jij hebt verder weinig te klagen volgens mijquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:50 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is wel het veiligst, je weet nooit wie er meeleest!
Ik hoorde gisteren het verhaal van een kerel die ik ken, die onder druk van zijn vriendin al zijn gitaarspul in één keer de deur uit had gedaan...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef TeleluvR het volgende:
Ik klaag de hele dag door, stomme vriendinnen die dure hobby's stimuleren, bah!
Ik zag hem daar was het wat ik laatst over had met die Truss rod cover die is vervangen door een neutrale.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:49 schreef guitarist het volgende:
Tele, er staat nu een Goldtop bij de Guitarbox!!!
Beetje laat hè!quote:
quote:
Hij komt toch uit ná Sinterklaas?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Valt mee we hebben nog twee week ofzo jah.
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch uit ná Sinterklaas?
Ik ken een kerel die onder druk van zijn gitaren zijn vriendin de deur uit heeft gedaan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren het verhaal van een kerel die ik ken, die onder druk van zijn vriendin al zijn gitaarspul in één keer de deur uit had gedaan...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:21 schreef allsystemshalt het volgende:
Proost![]()
Borrels opstraks lekker lang snurken en dromen over die perfecte rif die ik ooit ga spelen
Mooizo!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Die Cynic doet je een paar trucjes voor, en er gaat een wereld voor je open...
Mijn vriendinnetje schrijft werkelijk ooooveral Conorach op, van haar agenda tot haarborstel. Ze wil zelfs een Conorach sjabrak voor haar paardquote:Op zaterdag 21 november 2009 06:37 schreef -Menn0- het volgende:
Vriendinnetje loopt al met mp3 versies van m'n covers (ja meervoud want het zijn er lekker 2) op dr iPod iedereen gek te spammen
![]()
Precies tussen Sinterklaas en Kerst. Tussen dat ding en Kerst ben ik ook nog eens jarig. En daarom heet het "de feestmaand"quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och sinterklaas is op 5 december jah nu snap ik hem.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zie toch echt vriendinnetje staan en geen vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 21 november 2009 06:37 schreef -Menn0- het volgende:
Verkoudheid is helemaal over![]()
Lekker liedjes opnemen![]()
Vriendinnetje loopt al met mp3 versies van m'n covers (ja meervoud want het zijn er lekker 2) op dr iPod iedereen gek te spammen
![]()
Je snapt hem bijna. Sinterklaas is op 6 december.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Och sinterklaas is op 5 december jah nu snap ik hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |