gelukkig voor jou ben ik jou vriendin dus ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef guapo het volgende:
Ik haat het altijd als mijn vriendinnen zeiden dat ze hoofdpijn hadden.
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
Kan ik een hersenschudding hebben? En hoelang duurt dat voordat je genezen bent?
![]()
Wat zei Kant?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Oei! als je je zeikant hebt gestoten kan het wel eens ernstig zijn.
Klinkt als een perfect plan van aanpakquote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik ga nu eerst evne wat in nemen, dan kamer op ruimen..
als mijn kamer een bende is word ik alleen maar shaggerijniger er van en loopt de koppijn op.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Klinkt als een perfect plan van aanpak![]()
Een week na je hoofd gestoten te hebben, nog last hebbend van hoofdpijn, misselijkheid en druk er nog maar eens flink tegenaan gaan door je kamer een goede beurt te geven.
Zoals eerder al is geadviseerd ga naar de huisarts, als je daadwerkelijk last hebt van een hersenschudding en je neemt geen rust kunnen de problemen blijvend worden.
Succes met je kamer!
Zoals eerst naar de dokter gaan en dan je kamer doen? Jij bent echt eigenwijs.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
als mijn kamer een bende is word ik alleen maar shaggerijniger er van en loopt de koppijn op.
sommige dingen moeten gewoon gebeuren
TS = Monica Gellerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
als mijn kamer een bende is word ik alleen maar shaggerijniger er van en loopt de koppijn op.
sommige dingen moeten gewoon gebeuren
Ik ben niet eigenwijs, maar voor de huisarts moet ik s'ochtends bellen en vanochtend had ik toets, en nu moet ik dus vrijdag naar de dokter, en wt moet ik anders in de tussen tijd doen ?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zoals eerst naar de dokter gaan en dan je kamer doen? Jij bent echt eigenwijs.
Rare prioriteiten stel jij op
rustig aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben niet eigenwijs, maar voor de huisarts moet ik s'ochtends bellen en vanochtend had ik toets, en nu moet ik dus vrijdag naar de dokter, en wt moet ik anders in de tussen tijd doen ?
nou an heb ik hersenpanaidsquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
Klinkt wel als een (lichte) hersenschudding.
Als je niet binnen 2 dagen nu naar de dokter gaat krijg je hersenpanaids.
Neuj, alleen kans dat je er chronisch last van kan hebben omdat je geen rust hebt genomenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nou an heb ik hersenpanaids
want het is nu bijna een week verder,
ga ik nu dood![]()
Alvast RIP. meisjequote:Op woensdag 18 november 2009 14:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nou an heb ik hersenpanaids
want het is nu bijna een week verder,
ga ik nu dood![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |