rook 1 pakje per week dus da zal wel meevallen. sport 3x per week dus zal wenig afhaken met shuttle-run/piepjestestquote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Hoi ik haak af bij de piepjestest!
sjaalquote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef Thomas B. het volgende:
Vervelend man. Wat is dat zwarte ding in je mou?
wtf ga je ze nog zoeken ook nog dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Pfff als ik peuken in iemands jack vind pak ik het ook
Niet weerquote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Hoi ik haak af bij de piepjestest!
Lekker je longblaasjes helemaal openen tijdens het sporten zodat die kanker er nog dieper in kanquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
rook 1 pakje per week dus da zal wel meevallen. sport 3x per week dus zal wenig afhaken met shuttle-run/piepjestest
Lees OP, studentensportcentrumquote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Adelante het volgende:
Wel fijn dat ze voldoende haakjes hebben in jouw sportschool, hier heb je er max 1 per persoon
Nee, dat kan ik rieken, jong.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef skittelman het volgende:
[..]
wtf ga je ze nog zoeken ook nog dan?
dus jij zegt tegen iemand waarvan zn fiets gestolen is: "had je maar geen fiets moeten hebben" ?quote:
Johan Cruijff rookte ook toen hij nog sporttequote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef ASroma het volgende:
sportende mensen die rokenhoe belachelijk is dat?
wtf?!
![]()
DAN DOE JE GEWOON NIET MEER MEE! JE DOET NIET MEER MEE!
en het is niet eens Paintquote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef stan5374 het volgende:
je paint is dramatisch..
In der tijd dat roken nog als gezond werd beschouwd jahquote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef skittelman het volgende:
[..]
Johan Cruijff rookte ook toen hij nog sportte
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
dus jij zegt tegen iemand waarvan zn fiets gestolen is: "had je maar geen fiets moeten hebben" ?
moeilijk he, iets recht lullen als je net gepwnt bent door de TSquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
In der tijd dat roken nog als gezond werd beschouwd jah
Davidoff hebben ze bij ons in de automaat niet, dus toen maar overgestapt op mediums, die hebben ze namelijk wel overalquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef zquing het volgende:
malboroKan je nietzogoed helemaal niet roken
moet mn keeltje toch warm houden als ik de kanker er door heen zuigquote:
echte de logica van likmevestjequote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
moeilijk he, iets recht lullen als je net gepwnt bent door de TS
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
rook 1 pakje per week dus da zal wel meevallen. sport 3x per week dus zal wenig afhaken met shuttle-run/piepjestest
Ik zeg Hoax!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef skittelman het volgende:
Gisteren ging deze usert vol plezier trainen in het Eindhovense Studenten Sport Centrum.
Half uurtje voor de training nog heerlijk een pafje gedaan op het station, snel wat austronauten voedsel naar binnen gewerkt oftewel klaar voor mn sparring training!
Na de training lekker gedoucht en me schone kleertjes aangetrokken. Ik naar buiten richting fiets om lekker huiswaarts te keren met een heerlijk Marlboro Medium in me klep.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef skittelman het volgende:
Gisteren ging deze usert vol plezier trainen in het Eindhovense Studenten Sport Centrum.
Half uurtje voor de training nog heerlijk een pafje gedaan op het station, snel wat austronauten voedsel naar binnen gewerkt oftewel klaar voor mn sparring training!
Ik me dus omkleden in de kleedkamer. al me spullen in me sporttas gedaan sleutels/telefoon/portomonee.
en die netjes in me kluisje..
[ afbeelding ]
Na de training lekker gedoucht en me schone kleertjes aangetrokken. Ik naar buiten richting fiets om lekker huiswaarts te keren met een heerlijk Marlboro Medium in me klep.
Maar toen......
[ afbeelding ]
WTF mijn fuckin peuken gejat!!! Welke klapmogool, jat er nou iemands peuken uit zn jas.
Kijk dat je telefoons/portomonee jat uit een kleedkamer kan ik nog inkomen. Je bent arm, ziet de opportunity whatever. JE GAAT TOCH NIET IEMANDS PEUKEN JATTEN!!!
Als je echt zin in een peuk hebt, en je hebt geen geld bij vraag het dan gewoon!!! Heb nog nooit iemand een peuk geweigerd. Zelf de omhoog-kijk-zwerver hier in eindhoven krijgt een peuk alsie het vraagt (en een dansje voor me doet)
KLACHT: klap mongool die een pakje peuken van ¤4.60 jat.
gewichten trekken? nee helaas Taekwondo, Badminton en Zwemmen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
echte de logica van likmevestjeMaar goed dat verklaart ook waarom je oh zo gezond sport maar daarnaast er wel op losrookt. Ach waarschijnlijk is dat sporten van jou gewichten trekken die je niet aankunt....
TS faalt hopeloos en zit op zijn 45ste met longkanker en versleten gewrichten in de WAO!
1tje opt station om 09.30quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg Hoax!
Half uur voor de training, en 2 uur training (+ douchen) is 2,5 uur.
2,5 = 2
1,25 = 1
7 * (24 - 8) / 1,25 = 89,6
89,6 / 20 = 4,48
Ik zeg jij rookt 4,48 pakjes per week.
Dat is wat anders. Een fiets is nuttig. Peuken niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
dus jij zegt tegen iemand waarvan zn fiets gestolen is: "had je maar geen fiets moeten hebben" ?
okquote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
..
..
.
.
.
..
[ afbeelding ]
ten eerste ist albertoooquote:Op woensdag 18 november 2009 13:59 schreef guapo het volgende:
Tja moet je maar geen Marborro roken.
Ik rook Fortuna en dat is goedkoper en het is dan net of je weer in Salou bent.
Ja want die kanker die jij gebruikt is ook zo koud.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
moet mn keeltje toch warm houden als ik de kanker er door heen zuig
Niet doen alsof je het snaptquote:
twee manga achtige poppetjes die elkaar in de kleedkamer van het studenten sport centrum aan het kont vingeren zijn naast mijn jas?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel achterlijk.!!!!!
Doh, ik zie de humor nietquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel achterlijk.!!!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef skittelman het volgende:
twee manga achtige poppetjes die elkaar in de kleedkamer van het studenten sport centrum aan het kont vingeren zijn naast mijn jas?
Nee, want 2x de helft...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg Hoax!
Half uur voor de training, en 2 uur training (+ douchen) is 2,5 uur.
2,5 = 2
1,25 = 1
7 * (24 - 8) / 1,25 = 89,6
89,6 / 20 = 4,48
Ik zeg jij rookt 4,48 pakjes per week.
Eureka!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Nee, want 2x de helft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |