Gisteren ging deze usert vol plezier trainen in het Eindhovense Studenten Sport Centrum.
Half uurtje voor de training nog heerlijk een pafje gedaan op het station, snel wat austronauten voedsel naar binnen gewerkt oftewel klaar voor mn sparring training!
Ik me dus omkleden in de kleedkamer. al me spullen in me sporttas gedaan sleutels/telefoon/portomonee.
en die netjes in me kluisje..
![]()
Na de training lekker gedoucht en me schone kleertjes aangetrokken. Ik naar buiten richting fiets om lekker huiswaarts te keren met een heerlijk Marlboro Medium in me klep.
Maar toen......
![]()
WTF mijn fuckin peuken gejat!!! Welke klapmogool, jat er nou iemands peuken uit zn jas.
Kijk dat je telefoons/portomonee jat uit een kleedkamer kan ik nog inkomen. Je bent arm, ziet de opportunity whatever. JE GAAT TOCH NIET IEMANDS PEUKEN JATTEN!!!
Als je echt zin in een peuk hebt, en je hebt geen geld bij vraag het dan gewoon!!! Heb nog nooit iemand een peuk geweigerd. Zelf de omhoog-kijk-zwerver hier in eindhoven krijgt een peuk alsie het vraagt (en een dansje voor me doet)
KLACHT: klap mongool die een pakje peuken van ¤4.60 jat.
[ Bericht 0% gewijzigd door skittelman op 18-11-2009 13:37:38 ]