Zorro: 'Eat my wabbit!'quote:Op woensdag 18 november 2009 13:25 schreef longinus het volgende:
Maak je niet druk, het is bijna Kerst
Dat deed die van ons ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
Ons konijn at geen stro, alleen tv-kabels.
Nou dat is niet erg aardig je hebt net het konijn beledigd door die vergelijking te makenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef error_404 het volgende:
Ze zeggen dat huisdieren op hun baas gaan lijken na verloop van tijd. Dus als je kozijn gay is zegt dat meer over jou. Dumpass.
Toen Zorro klein was hadden we nog een stoffen bank. Binnen 3 maanden had hij er 50 gaten in gebeten.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
Ons konijn at geen stro, alleen tv-kabels.
Wie is wie? De roze is zorro?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Zorro met zijn gaylord knuffel.
Zijn wij niet je vrienden ofzo?quote:Ik heb eigenlijk geen zin in een Gay konijn. Dit kan ik toch niet tegen mijn vrienden vertellen?
Ja ik heb hem ooit die knuffel gegeven. Maar omdat ie rose is hoopte ik dat íe ermee ging vrijen maar dat doet ie niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef Jerruh het volgende:
Ik neem aan dat jij ook die knuffel gegeven hebt?.
mijn teckel is ook homo denk ik... totaal geen interesse in vrouwtjes, wil alleen met mannelijke herders vechten... en hij is fotomodel.
Doet ie dat alleen bij jou of ook bij vrouwen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef guapo het volgende:
[..]
Maar hij is zo lief, savonds komt íe vaak bij je liggen en wil hij geaaid worden.
Nu je het zegt.....hij komt idd wel vaker bij mij dan bij men zusje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet ie dat alleen bij jou of ook bij vrouwen?
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef guapo het volgende:
[..]
Nu je het zegt.....hij komt idd wel vaker bij mij dan bij men zusje.
Lui? Hij is al erg oud voor een konijn en voert niet veel meer uit. Meestal is alleen nog savonds erg actief.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hey ik zie net dat je voor een zwart konijn hebt gekozen.
Is hij ook erg lui?
Hey wat vind je van mijn konijn?quote:
Hij ziet er lief uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Hey wat vind je van mijn konijn?
Wil je Zorro ook een keer komen aaien?
Dan gaat ie er aan knabbelen met z'n tandjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Smeer eens pindakaas op je leuter, zet Zorro erbij in de buurt en kijk wat hij ermee doet !
Opgelost.
Volgens mij wil TS L.no alleen maar lokken met dat konijn van hem. Volgens mij heeft TS helemaal geen konijn en dan zegt tie tegen L.no mocht zij mij hem op bezoek komen dat Zorro inmiddels overleden is en of L.no hem wil aaien omdat tie zo verdrietig is.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef guapo het volgende:
[..]
Hey wat vind je van mijn konijn?
Wil je Zorro ook een keer komen aaien?
Sinds wanneer lusten konijnen pindakaas? Dan kan die z'n leuter beter oranje verven, zodat Zorro denkt dat het een mini wortel is ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dan gaat ie er aan knabbelen met z'n tandjes.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Een zwarte gay konijn met een roze knuffel en een gay baasje.
Hij is eigenlijk van mijn zusje maar die verzorgt hem niet erg goed. Ik heb dus de verzorging op mij genomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Anschluss het volgende:
[..]
idd![]()
een vent/jochie met een konijn
Onze held!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk van mijn zusje maar die verzorgt hem niet erg goed. Ik heb dus de verzorging op mij genomen.
Leuke truck.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij wil TS L.no alleen maar lokken met dat konijn van hem. Volgens mij heeft TS helemaal geen konijn en dan zegt tie tegen L.no mocht zij mij hem op bezoek komen dat Zorro inmiddels overleden is en of L.no hem wil aaien omdat tie zo verdrietig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |