Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepie
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef intraxz het volgende:
[..]
Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer kill streaksquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.
Krijg je meteen 10 custom classes na de eerste keer prestige? Of is het net zoals bij WAW dat je na 1 keer prestige, 1 custom class erbij krijgt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Agiath het volgende:
Prestige![]()
Prestige is geniaal, daardoor blijf je gewoon spelen, als je eenmaal bij level 70 ben wordt het maar saai, niets meer om te unlocken enzo
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmaken
In de eerste Modern Warfare kreeg je er niet eens een extra slot voor en toch deed vrijwel iedereen hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef _GdR_ het volgende:
Dit is inderdaad wel een bummer ja.
Nu begin ik ook te twijfelen over de prestige mode.
Ze moeten daar gewoon een dikkere beloning aan hangen nu doe je het voor een fukking extra slotgebruik er toch niet meer dan 3 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |