abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_251854
Ik ben wel nieuwsgierig hoe andere "bussers" hun favo of het meest walgelijke programma dat ze kennen kijken....

Ik kijk thuis op de bank in mijn eentje... mijn vriend beweert dat ie niet kijkt, maar is precies op de hoogte en levert vanachter de pc commentaar......

Verder kijk ik op mijn werk. Ik plan het zo dat ik van 19.00 tot 19.30 pauze heb en ga dan in een huiskamer (ik werk in een woonvorm) zitten kijken. Ik zat er eerst in mijn eentje maar nu inmiddels met een aantal collega's . Het plannen van de pauze's wordt nu wel wat lastiger ...er moet wel iemand blijven werken intussen.

gisteren zaten we er al met zijn vijven, het is wel erg lastig om te zorgen dat iedereen zijn klep houdt tijdens het programma..(Gelukkig is er een paar keer reclame....)
Want ik vind het vooral belangrijk om de dingen die de busbewoners zachtjes voor zich uit mompelen goed te horen, zoals Antonette, die op de vraag op ze sex met Jop had gehad zie "nee", en vervolgens heel zachtjes 'niet helemaal"

Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:35:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251855
quote:
op 03-09-2000 om 10:31 PM schreef Dinus het volgende:

Verder kijk ik op mijn werk. Ik plan het zo dat ik van 19.00 tot 19.30 pauze heb en ga dan in een huiskamer (ik werk in een woonvorm) zitten kijken. Ik zat er eerst in mijn eentje maar nu inmiddels met een aantal collega's . Het plannen van de pauze's wordt nu wel wat lastiger ...er moet wel iemand blijven werken intussen.

Heb je nu weer genoeg om in te brengen tijden multi-disciplinaire overleg.

donderdag 9 maart 2000 @ 22:40:00 #3
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_251856
alleen op bank

Mijn tenen zijn al bijna kromgegroeid...

Gewoon lekker
  vrijdag 10 maart 2000 @ 04:17:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251857
Zo triest, heb vanavond tijdens mijn late dienst 'de bus'laten schieten voor een totaal oninteressante discussie over corticale functiestoornissen met een nare arts die nog betweteriger is dan (noem er een en hij is het......) zodat ik gedwongen was de herhaling thuis te kijken! En da's saai! In je eentje commentaar geven valt in het niet bij een gezelschap......Grrrrr, en nu heb ik nog drie nachtdiensten ook!!
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')