Een goede maatschappij begint bij jezelf !quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Dj_unkie het volgende:
het is dat jij nu een topic aanmaakt....Ik had dit gisteren ook, maar nam er niet de moeite voor om een topic over te openen
Ja maar het is een kleine moeite zodat je niet meer in het donker hoeft te zeikenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Mensen die zeggen van:"Ik dacht dat iemand anders dat wel zou doen" bedoelen eigenlijk
"Ik had er geen zin in"
Jij zag het ook en jij deed niks?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is het toch met sommig dom paupervolk ?
Klein voorbeeldje: een spotje op het toilet op mijn werk is stuk, ik zei het tegen een collega en die antwoordde: "Ja dat is al een paar dagen zo"
Waarop ik weer vroeg: "Waarom heeft niemand het even gemeld aan facilitair zodat het gemaakt kan worden dan ? "
Waarop hij weer zei: "Ik ging er van uit dat iemand anders het al gedaan had / wel zou doen"
Serieus, van dit soort mensen kan je toch niet op aan ?
Dit soort volk is echt te dom op te poepen...
Klacht: Mensen die er van uit gaan dat andere het wel even doen
Ja kijk, die mensen denken dan van. De vloer is nat, lekker boeiendquote:Op woensdag 18 november 2009 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar het is een kleine moeite zodat je niet meer in het donker hoeft te zeiken
In het donker zeiken resulteert weer in een compleet onder gezeken wc vloer
Je KUNT ook gewoon gaan zitten..quote:Op woensdag 18 november 2009 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar het is een kleine moeite zodat je niet meer in het donker hoeft te zeiken
In het donker zeiken resulteert weer in een compleet onder gezeken wc vloer
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Eens.
En wat me opvalt: Het zijn vooral 50+ 'ers die zo denken. Alsof ze zich te goed voelen daarvoor![]()
![]()
Haha dat is wel weer zo.. of van die figuren van voor de oorlog want ze hebben de hongerwinter/crisis in de jaren 30/oorlog meegemaaktquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Eens.
En wat me opvalt: Het zijn vooral 50+ 'ers die zo denken. Alsof ze zich te goed voelen daarvoor![]()
![]()
Het was de eerste keer deze week dat ik weer op het hoofdkantoor zatquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Anschluss het volgende:
[..]
Jij zag het ook en jij deed niks?
![]()
Het zou ironisch zijn als je bij philips zou werkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was de eerste keer deze week dat ik weer op het hoofdkantoor zat
Hiervoor alleen op locatie gezeten
Zitten op een openbare wcquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je KUNT ook gewoon gaan zitten..
Ja ik heb nu een briefje opgehangen dat ik het al gemeld hebquote:Op woensdag 18 november 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Het is toch een kleine moeite om even op te hangen dat je het al gemeld hebt.
Zo doe ik het nl. altijd.
Hoeft er ook niet2x gebeld te worden.
wist je dat er nog minder schadelijke bacterien zitten op een WC-bril dan op je toetsenbord?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zitten op een openbare wc?
ik zeg bonus opvragen...quote:Op woensdag 18 november 2009 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een briefje opgehangen dat ik het al gemeld heb
Op je toetsenbord zitten als het goed is je eigen bacteriënquote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
wist je dat er nog minder schadelijke bacterien zitten op een WC-bril dan op je toetsenbord?
ik bedoel maar
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef D. het volgende:
[..]
Op je toetsenbord zitten als het goed is je eigen bacterien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |