abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74806471
Beste FOK'ers,

Ik ben vorig jaar december 18 geworden en heb toen gelijk mijn stuffi aangevraagd maar kreeg later ook bericht van zorgtoeslag waar je recht op hebt (tenminste dat staat mij nog bij). Ik ben nu bijna 19 en hoorde van een vriend van mij dat ik snel die zorgtoeslag moest aanvragen omdat deze met terugwerkende kracht werkt per levensjaar. Deze toeslag is volgens mij 40/50¤ per maand. Ik heb het internet afgezocht maar ben nu dus aan het zoeken waar ik het kan aanvragen en of ik er recht op heb. Ik zit momenteel op het volwassen onderwijs VWO (laatste jaar). Ik heb op toeslagen.nl gekeken (site van de belastingdienst) maar ik word er niet echt wijzer uit. Daarnaast vraag ik me ook af of mijn vriend gelijk heeft.

Volgens mij moet je dit niet aanvragen bij de IBgroep hè? Kan iemand mij misschien een beetje helpen?
pi_74806553
Bij www.toeslagen.nl aanvraagprogramma 2009 downloaden, alles invullen, digitaal ondertekenen met DigiD en klaar.

Toeslag gaat per kalenderjaar, niet levensjaar.
pi_74806646
Bij de belastingdienst vraag je dat aan, zie antwoord Jim verder.
pi_74807173
Duidelijker als de site van toeslagen.nl kan het toch bijna niet zeg....

Kijken of je er recht op hebt kan je met de "proefberekening" en aanvragen bij 'aanvragen'

Johhhhh.........
pi_74807452
Aangezien de posters boven mij alles al zeggen, kan ik dat alleen beamen met een op je wijsheid.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_74807602
En een tipje van mijn kant: Geef elk jaar opnieuw je verwachte loon (ruim) door, als student zit je echt niet te wachten dat je 12 keer 20 euro mag terugbetalen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_74809140
VWO en dan hier zelf niet achterkomen?
  woensdag 18 november 2009 @ 13:26:40 #8
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_74814079
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Artbij2 het volgende:
VWO en dan hier zelf niet achterkomen?
Triest maar waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties