Die vrouw heeft echt een schattige lachquote:Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best een leuk plaatje toch, rassen hoeven niet hetzelfde te zijn in een relatie
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:46 schreef 14medusa het volgende:
als ik een zwarte vrouw met een blanke man zie lopen dan is het 9 van de 10 keer echt zo'n sukkelachtig typje en dan die donkere vrouw op vet hoge hakken arrogante blik ernaast gewoon die gebruikt zo'n ventje gewoon om er overheen te lopen en leeg te trekken
donkere vrouwen gaan over t algemeen niet met blanke mannen omdat ze daar te bitcherig voor zijn en ze willen liever een neger die schijt aan hun heb dan een blanke man ze vinden het sukkels en ze vallen er meestal neit op
soms zie ik een donkere vrouw met een blanke man dat ik denk ja dat matcht wel qua uitstraling enzo maar dat heb ik miss 3 keer in me leven gezien
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
shure .... Ik weet niet maar het soort koppels waar jij het over hebt vind ik wel mee vallen. Het is echt niet dat 9 van de 10 donkere vrouwen goldiggers zijn
, en ze zijn ook niet allemaal bitcherig
heel leuk plaatje wow!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best een leuk plaatje toch, rassen hoeven niet hetzelfde te zijn in een relatie
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha vooroordelen:p njaa sommige zijn wel zo maar is maar heel klein percentage en dat is wel grappig om te zien hoe ze met zon nerdje lopen dan:p maar vooroordelen hemensen hebben hele betonnen platen voor hun kop ze kijken niet verder als dat:(
indedaad, zielig hoe sommigen zich laten beinvloeden door hun vrienden/familie. Ik ben nog aardig jong ik wil iedergeval trouwen maar ik selecteer echt niet op kleurquote:Op woensdag 25 november 2009 16:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha jaa krijg egt regelmatig negatieve reacties alleen hier op fok al gelijkj een paar in dit topic ..Mja er buiten heelvaak zelfs op straat maar donkere mensen reageren er juist weer heel positief op. Mja ik bedoel ik weet tog al later eindig ik met een donkere vrouw mn kinderen worden halfbloed en wie het niet intreseerd die rot maar op:D en uit eindelijk komen we wel bij die gene terecht waarvan het zo *hoort* te ziijn:D of het nou blank of donker is dat boeit niet:p we komen wel bij de goede uit
Kijk gewoon een jong meisje:d DIE NOG niet verpest is door wie of wat dan ook die er wel doorheen kijktquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
indedaad, zielig hoe sommigen zich laten beinvloeden door hun vrienden/familie. Ik ben nog aardig jong ik wil iedergeval trouwen maar ik selecteer echt niet op kleur
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Kijk gewoon een jong meisje:d DIE NOG niet verpest is door wie of wat dan ook die er wel doorheen kijkt![]()
Haha kben een man he!:P dus ofk ga trouwen weetk niet maar als ik het wel doe:D in ieder geval de kleur boeit me niet al is ze rood en komt ze van mars. Liefde is liefde:D liefde ziet geen kleur
Haha zo als ik all zij kleur intreseerd me niet en uiterlijk niet. Maar als ik dit zie doe dan tog maar een surinaams of afrikaans meisjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet je et zeker? ...
[ afbeelding ]
ik was al bangquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha zo als ik all zij kleur intreseerd me niet en uiterlijk niet. Maar als ik dit zie doe dan tog maar een surinaams of afrikaans meisjedan tog maar voor de uiterlijk hahah!:p
Haha !:p elke man heeft tog zn keerpuntquote:
nu ben ik verward. ik dacht dat jij echt heel graag een zwarte vrouw wildequote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Kijk gewoon een jong meisje:d DIE NOG niet verpest is door wie of wat dan ook die er wel doorheen kijkt![]()
Haha kben een man he!:P dus ofk ga trouwen weetk niet maar als ik het wel doe:D in ieder geval de kleur boeit me niet al is ze rood en komt ze van mars. Liefde is liefde:D liefde ziet geen kleur
Haha die trekken me aan! Als et een andere kleur is vind ik het ook best maar op de 1of andere manier. Voel k me tot nu toe alleen daar aan getrokken je weet nooit wat er gaat gebeuren:D Donkere vrouwen trekken het me gewoon het meest qau uiterlijk.. En vind ze ook altijd wat liefs en schattigs hebben vooral Surinaamse/Afrikaanse vrouwen:D maar al is het een rus of Nederlander ik weetniet waar ik later mee eindig:D kan van alles zijn!:P Maar voorkeur gaat tog na een donkere uit zo opgelost:Dquote:Op woensdag 25 november 2009 21:15 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nu ben ik verward. ik dacht dat jij echt heel graag een zwarte vrouw wilde
oke, ik snap hetquote:Op woensdag 25 november 2009 21:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha die trekken me aan! Als et een andere kleur is vind ik het ook best maar op de 1of andere manier. Voel k me tot nu toe alleen daar aan getrokken je weet nooit wat er gaat gebeuren:D Donkere vrouwen trekken het me gewoon het meest qau uiterlijk.. En vind ze ook altijd wat liefs en schattigs hebben vooral Surinaamse/Afrikaanse vrouwen:D maar al is het een rus of Nederlander ik weetniet waar ik later mee eindig:D kan van alles zijn!:P Maar voorkeur gaat tog na een donkere uit zo opgelost:D
Maar aangezien ik de laatste tijd alleen maar gezeik met vrouwen heb zal het wel helemaal niks worden haha!quote:
na regen komt zonneschijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar aangezien ik de laatste tijd alleen maar gezeik met vrouwen heb zal het wel helemaal niks worden haha!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef donthate het volgende:
want het zjjn de mooiste vrouwen die er zijn:D
quote:
Dat vind ik juist niks:D val dan maar op die surinaamse *negerinnen* die donkere vrouwen:)dus ook afrikaanse:D maar hindoestaanse niet:D alleen het eten hahah!:P Maar doe tog maar een negerin:Dquote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef PietjePrecies het volgende:
Ohw man, ik vind surinaams hindoestaanse vrouwen prachtig.
Het zijn alleen altijd van die dametjes, dat vind ik dan weer minder.
ik heb aardig wat hindoestaande vriendinnen. En in die hoek van india/sri-lanka hebben ze echt het prachtigste haar van de wereldquote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef PietjePrecies het volgende:
Ohw man, ik vind surinaams hindoestaanse vrouwen prachtig.
Het zijn alleen altijd van die dametjes, dat vind ik dan weer minder.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb aardig wat hindoestaande vriendinnen. En in die hoek van india/sri-lanka hebben ze echt het prachtigste haar van de wereld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop