abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74973169
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef donthate het volgende:

[..]

Heeee dat hele donkere kan ook wel mooi zijn hoor!:d NIET altijd maar meestal wel:$
smaken verschillen he
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:43:29 #142
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74973207
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:42 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

smaken verschillen he
Ja Ja is maar goed ook he anders is het zo dood!
pi_74973311
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja Ja is maar goed ook he anders is het zo dood!
ja stel je voor als iedereen op hetzelfde zou vallen zou uiteindelijk ook maar één ras overblijven. want dat zou dan het enige zijn dat zich zou voortplanten
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:49:24 #144
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74973528
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ja stel je voor als iedereen op hetzelfde zou vallen zou uiteindelijk ook maar één ras overblijven. want dat zou dan het enige zijn dat zich zou voortplanten
En nu is het ook hoe *lelijk* je ook bent(wat mensen vinden)(trouwens vind ik dat niemand lelijk is hoe je het ook bekijkt) er is altijd wel iemand die je leuk vind:D. En nu is het voor de meeste mensen tog wel mogelijk om een partner te vinden:D alhoewel uiterlijk nou niet egt belangrijk is(en JA ik MEEN het ook echt heb liever een lelijke en lieve vriendin dan een knappe hoer):D. Voor ieder wat wils
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:58:23 #145
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_74973942
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha ik wil niet weten hoe die er over 2jaar uitziet (tkan altijd erger die vriendin van kanye west )
Natuurlijk is altijd het mooiste:D mjaa tegenwoordig bijna niet 1ne vrouw heeft het meer! . dat is wel jammer All die lagen make up,nep haar,nep nagels ,van alles maar aan je zelf laten veranderen
die vriendin van kayne west heeft een prachtig hoofd vind ik
eigenlijk vind ik haar best sexy
, en ja niemand blijft zichzelf en blijft als makke schapen met koeiogen de trends volgen.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:59:28 #146
206337 aychelle
pi_74973989
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

geen idee of dat vaak voorkomt. misschien dat het minder geaccepteerd is onder die cultuur. denk eerder dat het dat is, want ik denk niet dat zoiets aan ras gekoppeld is

nee mannen zoals ll cool j vind ik echt vreselijk en daar zou ik echt nooit op kunnen vallen! ik vind donkere mannen gewoon echt totaal onaantrekkelijk. zelfs als ik ze er niet eens slecht vind uitzien, prikkelt het me helemaal niet.

doe mij maar zoiets
[ afbeelding ]

en bij meisjes komt het wel voor dat ik een mengelmoes wel aantrekkelijk vind, maar dat hele donkere ook niet.
omg wat en gladjakker, paul walker is een leukere amerikaanse jongen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:02:09 #147
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74974106
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef aychelle het volgende:

[..]

die vriendin van kayne west heeft een prachtig hoofd vind ik

, en ja niemand blijft zichzelf en blijft als makke schapen met koeiogen de trends volgen.
Vind het verschrikkelijk(maar agja dat zullen ook genoeg mensen van mij vinden:P) , Dat is egt zoo vrouwen moeten gewoon lekker zich zelf mjaa! hoe meer make up hoe onzekerder een vrouw is vind ik. Want als je je zelf mooi vind hoef je er niks aan te doen ofniet? . Vind alle vrouwen mooi:D als ze maar zich zelf zijn en zich niet laten lijden door andere
pi_74974695
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

omg wat en gladjakker, paul walker is een leukere amerikaanse jongen
ik heb die paul walker eens gegoogeld. hij ziet er op zich niet slecht uit, maar ook weer niet van maak me gek maak me gek.

wat vind je dan van hem op deze foto, of blijf je bij je punt?
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:46:02 #149
206337 aychelle
pi_74976060
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik heb die paul walker eens gegoogeld. hij ziet er op zich niet slecht uit, maar ook weer niet van maak me gek maak me gek.

[ afbeelding ]
wat vind je dan van hem op deze foto, of blijf je bij je punt?
weet je, ik ga niet liegen want hij is best ''hot'' Maar hij is zo''n all american guy en daar houd ik niet van. Ik vind het leuk aan een jongen als je kunt zien waar die vandaan komt. Daarom vind ik europese mannen veel leuker dan die amerikanen. Ik ben ook niet gek op dat neppe en aanstellerige gedrag.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:47:43 #150
206337 aychelle
pi_74976142
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef donthate het volgende:

[..]

Vind het verschrikkelijk(maar agja dat zullen ook genoeg mensen van mij vinden:P) , Dat is egt zoo vrouwen moeten gewoon lekker zich zelf mjaa! hoe meer make up hoe onzekerder een vrouw is vind ik. Want als je je zelf mooi vind hoef je er niks aan te doen ofniet? . Vind alle vrouwen mooi:D als ze maar zich zelf zijn en zich niet laten lijden door andere
mijn zus en ik zeggen ook altijd tegenelkaar. De allermooiste vrouwen zijn zelfs mooi met een kaal hoofd en net uit bed. Dat bedoel ik dus met die megan fox, ze heeft wel een sexy uitstraling maar vind haar niet echt van wow! wat een prachtvrouw
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:48:27 #151
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74976176
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

weet je, ik ga niet liegen want hij is best ''hot'' Maar hij is zo''n all american guy en daar houd ik niet van. Ik vind het leuk aan een jongen als je kunt zien waar die vandaan komt. Daarom vind ik europese mannen veel leuker dan die amerikanen. Ik ben ook niet gek op dat neppe en aanstellerige gedrag.
Zie je gelijk aan mannen hier waar ze vandaan komen haha ik zie absoluut niet waar mensen vandaan komen:$Haha maar bter dat je dan tog in europa woont:p
pi_74976279
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

van amerikanen bedoel je. nee daar hou ik ook niet van. maar ik ken die hele vent niet, dus zou niet weten wat het voor eentje is xD misschien is hij niet zo. maar ik zou hem toch doen!
pi_74976317
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef aychelle het volgende:

[..]

mijn zus en ik zeggen ook altijd tegenelkaar. De allermooiste vrouwen zijn zelfs mooi met een kaal hoofd en net uit bed. Dat bedoel ik dus met die megan fox, ze heeft wel een sexy uitstraling maar vind haar niet echt van wow! wat een prachtvrouw
o dat ben ik zo niet me je eens megan is... wow!
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:52:02 #154
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74976327
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

van amerikanen bedoel je. nee daar hou ik ook niet van. maar ik ken die hele vent niet, dus zou niet weten wat het voor eentje is xD misschien is hij niet zo. maar ik zou hem toch doen!
Ik val absoluut niet op mannen! Maare vind die amerikaanse mannen wel te overdreven doen en alles ! dus begrijp jullie punten wel:p altans snap er iets van haha
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:54:12 #155
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74976409
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ja Ja helemaal gelijK:D Beter dat dan zon 1tje die er na 3uur dan eindelijk mooi uit ziet:D haha.Gewoon zo weinig mogelijk aan je zelf doen wij mannen doen dat ook niet ! Op je haren na doen een beetje maar dan houd het ook echt op:D
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:02:26 #156
206337 aychelle
pi_74976702
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef donthate het volgende:

[..]

Zie je gelijk aan mannen hier waar ze vandaan komen haha ik zie absoluut niet waar mensen vandaan komen:$Haha maar bter dat je dan tog in europa woont:p
mijn mensenkennis is aardig goed. Mischien omdat ik veel met buitenlanders (uit alle hoeken van de wereld) omga. Ook qua europeanen weet ik et aardig goed, maar niet allemaal natuurlijk. Nederlanders pik je er zo uit in het buitenland, echt waar Duitsers ook (soms een wat vreemd uiterlijk) en engelsen die vaak wat bleek zijn, of rood. Maarjah in ieder land heb je weer verschillen enzp. Zelfs friezen pik je eruit, ook bij mij op school zitten jongens die er superfries uitzien (ze zijn wel een tikje boers)
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:05:04 #157
206337 aychelle
pi_74976790
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

o dat ben ik zo niet me je eens megan is... wow!
kijk nou even dan, ze is heus wel mooi maar die make-up is echt veel te veel! Haar gezicht glanst van de poeder, haar wenkbrauwen zijn veel te lang doorgetrokken en haar lippenstift staat sleazy met die tatoo op haar rug. Je zou denken dat het trailertrash is, dan vind ik zelfs paris hilton nog keurig al haalt die het qua uiterlijk niet bij menig vrouw in hollywood

dinsdag 24 november 2009 @ 23:06:09 #158
206337 aychelle
pi_74976824
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja Ja helemaal gelijK:D Beter dat dan zon 1tje die er na 3uur dan eindelijk mooi uit ziet:D haha.Gewoon zo weinig mogelijk aan je zelf doen wij mannen doen dat ook niet ! Op je haren na doen een beetje maar dan houd het ook echt op:D
ja jullie kunnen je niet verstoppen onder een berg make-up. Alleen vind ik wel dat bij mannen het uiterlijk minder belangrijk word gevonden.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:08:37 #159
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74976906
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:05 schreef aychelle het volgende:

[..]

kijk nou even dan, ze is heus wel mooi maar die make-up is echt veel te veel! Haar gezicht glanst van de poeder, haar wenkbrauwen zijn veel te lang doorgetrokken en haar lippenstift staat sleazy met die tatoo op haar rug. Je zou denken dat het trailertrash is, dan vind ik zelfs paris hilton nog keurig al haalt die het qua uiterlijk niet bij menig vrouw in hollywood

[ afbeelding ]
Haha jaa als je het zo bekijk heb je wel gelijK:D maar tattoo vind ik juist wel mooi bij vrouwen:D Die roos van mary j blige die heeft wel wat:D hoor
pi_74976953
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:05 schreef aychelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ze heeft wel veel make-up op hier maar nodig heeft ze het niet. en paris hilton heeft echt totaal geen klasse, maar dan ook echt niet. megan fox heeft iets verknipts, ik houd van verknipte mensen, mensen die niet liefjes en als de rest van de massa zijn

maar ik ga pitten nu, ben kapot moe. laterz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')