ik vind aziatische mannen juist wel leuk, behalve als ze zo klein zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat.
En vind je aziatische mannen knap/opwindend?

ik ruik echt niet naar masala hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Rook ze ook naar Garam Masala?
VInd ik die indiers/pakistanen etc allemaal naar ruiken.

Denk dat de kleur ook niet zoveel uitmaakt al vind ik aziatische vrouwen wel een stuk vrouwelijker dan de meeste westerse.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb wel eens iets gehad met een bloedmooie Indische vrouw. Ze had een vrij donkere huidskleur voor een Indische maar afgezien van dat is er voor mij geen enkel verschil tussen vrouwen van verschillende afkomst. Een vrouw is een vrouw, lekker belangrijk wat voor kleur haar huid heeft.

Dat dus, wat een onzin.quote:

Appart wereldbeeld heb jij zeg ....quote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
of het nou surinaamse of antiliaanse of afrikaanse zijn heb persoonlijk helemaal niks met blanke vrouwen of wat dan ook en wat ik me ook weleens afvraag wie heeft er weleens sex met een donkere vrouw gehad? want heb het gevoel dat heelveel mannen zich er voor schamen en er geen sex mee willen of wat dan ook? terwijl ik vind het met een surinaamse vrouw te doen is veel beter als met een blanke vrouw altans is mijn ervaring dan? wat is jullie ervaring(en kom a.u.b niet met onzinnige opmerkingen) en wat vinden jullie donkere vrouwen van blanke mannen?

quote:Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
Appart wereldbeeld heb jij zeg ....
ps: ik wil niet dat jullie denken dat ik elk neger-topic aanklik![]()
In iedergeval wat je zegt komt waarschijnlijk vooraal jouw boerenomgeving voor. In nijmegen heb ik haast nooit donkere vrouwen vs blanke mannen gezien dus tuurlijk kijken sommigen vreemd. Zwarte mannen en blanke vrouwen heb je natuurlijk veel meer. Daarom zijn de meeste het al gewend. Het is niet perse dat mannen zich ervoor schamen maar ze zullen het mischien niet snappen. TS ... sommige mensen (oké veel) hebben een verknipt slordig of nep. Daarom snap ik niet waar sommigen in dit topic erbij halen dat we op mannen lijken. Een rond figuur is toch vrouwlijker dan een plat figuur. Ik ben zwart en heb ook aardig wat europese nationaliteiten gedate, ik ben nooit raar aangeken en ik woon echt wel in een boerengat. In amsterdam of rotterdam zullen ze het heel normaal vinden. In iedergeval je ziet ze vliegen en de mensen die raar kijken of opmerkingen maken zijn niet veel gewend daar moet je rekening mee houden. Ik heb ook wel eens te horen gekregen wat ik nou ''met die blanke gast'' moet. Kan mij 't een ene flikker schelen wat anderen van ons denken. Ik denk vaak nog eerlijker gezegd dat een vader z'n blanke zoon met een donkere vrouw ziet thuiskomen dan z'n blanke dochter met een donkere man. Het word vaak nog van allebeide kanten niet geacepteerd. Het is nog wel steeds zo dat de meeste mensen op hun eigen kleurtje/soort vallen, en er aardig wat blanke mannen zijn die niks van donkere vrouwen moeten hebben. En andersom ook, zolang je maar iemand hebt die je mooi en lief hebt moet het je niks kunnen schelen wat de buitenwereld denkt in dat boeren-nijmegen (niet veel donkere mensen daar gezien)

Hoe meer je erop let hoe erger het lijkt. Een blanke jongen met een donkere meid zal altijd een beetje vreemd zijn om te zien omdat je het niet al te vaak ziet. Maar wat voor mensen kijken je dan vreemd aan? vooral blanke mensen of donkere mensen? Want misschien lag het wel aan jouw vriendin kan dat het zijn ts? ls ik met een blanke jongen loop kijkt echt niemand me vreemd aan. Ik heb in de tijd dat ik een engeland zat wel iets met een engelse jongen gehad, hij had leuke vrienden die niet zeiden van ''die zwarte'' en ik had hem ontmoet in een zowat ''blanke club'' en niemand die ons als stelletje vreemd aankeek. Volgensmij vonden de meeste het om ons heen wel leuk. Dat het voor jouw gevoel '' not done'' ligt volgens mij ook een beetje aan jezelf. De relaties tussen donkere mannen (marokaans, negers) en blanke vrouwen worden bij lange na niet door iedereen geaccepteerd, dus dat is ook ''not done'' En als je met een donkere vriendin loopt wat en hoe reageren de mensen dan? En zeg nou eens eerlijk nijmegen is niet met amsterdam tevergerlijkenquote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah dat zal het wel door nijmegen komen:p. Maar het verbaasde me gewoon n het ook het gevoel dat toen ik bijvoorbeeld een (Surinaamse) meisje uit de bijlmer had. Dat die donkere mensen daar er veel minder problemen mee hadden dan als ik gewoon in amsterdam de stad met haar liep. En mischien mischien ligt het ook aan mij dat ik er te veel op let:p maar heb gewoon egt het gevoel dat het *not done* is . NJah als jee gewoon blanke mannen gehad heb zal je tog wel een beetje begrijppen dat mensen je tog anders zijnEn over die blanke vrouwen en donkere vrouwen heb je gelijk hoor over mensen die dat mannelijk vinden haha dat vind ik dat platte wat die blanke vrouwen soms hebben
mjrja iedereen zn eigen keus:)

Ik zeg daarom ook van dat ik in amsterdam ook aan gekeken word zo(dus daarin geef ik al aan dat het niet te verglijken is). En ik zij ook al dat donkere mensen juist helemaal niet raar op kijken maar dat ik dan in amsterdam wel raar aangekeken word(alleen in de bijlmer dus niet) . En het zijn eigenlijk alleen maar blanke mensen die er een probleem mee hebben. EN ik heb ook donkere vriendinnen gehad die zeggen van mijn kind hoef niet met een marrokaan/donkere man thuis te komen(dat heeft denk ik meer met vooroordelen te maken) .En hier heb ik meer het gevoel mee dat mensen het gewoon raar vinden en het als *die zwarte* zien . K heb vaak genoeg negatieve reacties gehad ik ben ook weleens gewoon opstraat dat ik bijvoorbeeld achter me hoorde wat moet die met die zwarte ofzo. Maar mischien is het ook weer met vooroordelen te maken dat ik juist van die hele bitchy vriendinnen heb dat het daardoor komt!:)quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
Hoe meer je erop let hoe erger het lijkt. Een blanke jongen met een donkere meid zal altijd een beetje vreemd zijn om te zien omdat je het niet al te vaak ziet. Maar wat voor mensen kijken je dan vreemd aan? vooral blanke mensen of donkere mensen? Want misschien lag het wel aan jouw vriendin kan dat het zijn ts? ls ik met een blanke jongen loop kijkt echt niemand me vreemd aan. Ik heb in de tijd dat ik een engeland zat wel iets met een engelse jongen gehad, hij had leuke vrienden die niet zeiden van ''die zwarte'' en ik had hem ontmoet in een zowat ''blanke club'' en niemand die ons als stelletje vreemd aankeek. Volgensmij vonden de meeste het om ons heen wel leuk. Dat het voor jouw gevoel '' not done'' ligt volgens mij ook een beetje aan jezelf. De relaties tussen donkere mannen (marokaans, negers) en blanke vrouwen worden bij lange na niet door iedereen geaccepteerd, dus dat is ook ''not done'' En als je met een donkere vriendin loopt wat en hoe reageren de mensen dan? En zeg nou eens eerlijk nijmegen is niet met amsterdam tevergerlijken

Ik heb met haar een keer meegemaakt dat iemand mij een niggerlover noemde toen we 's avonds over straat liepen. Ik heb die klootmongool toen zo hard mogelijk gehoektquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Maar als je ziet hoe die mensen er hier mee om gaan.
Hoe ze er tog nog over denken!!!>. En ook gewoon in de rest van Nederland,Lijkt er een taboe op te heersen.

omg tsquote:Op maandag 23 november 2009 22:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook van dat ik in amsterdam ook aan gekeken word zo(dus daarin geef ik al aan dat het niet te verglijken is). En ik zij ook al dat donkere mensen juist helemaal niet raar op kijken maar dat ik dan in amsterdam wel raar aangekeken word(alleen in de bijlmer dus niet) . En het zijn eigenlijk alleen maar blanke mensen die er een probleem mee hebben. EN ik heb ook donkere vriendinnen gehad die zeggen van mijn kind hoef niet met een marrokaan/donkere man thuis te komen(dat heeft denk ik meer met vooroordelen te maken) .En hier heb ik meer het gevoel mee dat mensen het gewoon raar vinden en het als *die zwarte* zien . K heb vaak genoeg negatieve reacties gehad ik ben ook weleens gewoon opstraat dat ik bijvoorbeeld achter me hoorde wat moet die met die zwarte ofzo. Maar mischien is het ook weer met vooroordelen te maken dat ik juist van die hele bitchy vriendinnen heb dat het daardoor komt!:)

KIjk dat doe ik dus ook want het is wel mijn mieisje.. maar die mensen moeten er tog weer commentaar over hebben dat is het probleem!!quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb met haar een keer meegemaakt dat iemand mij een niggerlover noemde toen we 's avonds over straat liepen. Ik heb die klootmongool toen zo hard mogelijk gehoekt

o nee hoor, ik ben zelf donker maar ik houd echt niet van donkere mannen. ik vind er gewoon niks maar dan ook niks aan en ik val alleen op blank. nu ben ik wel altijd omringd geweest met blanke, ik weet niet of dat onderbewust werktquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind echt donkere vouwen onaantrekkelijk. Een beetje gekleurd vind ik wel mooi, maar ik heb nog steeds de voorkeur aan blanke vrouwen. Wellicht zit dat ingebakken ofzo?
Heb het idee dat dat de meeste mensen iemand zoeken van hetzelfde huidskleur, omdat dat natuurlijk is ofzo....:P

mijn schoonbroer (afrikaan) had voor dat ie met m'n zus ging een blanke vriendin. Maar hij zag er uit of ie je met én hand van de brug afgooide. Dus ik denk daarom dat ze nooit wat tegen hem zegden, maar hij heeft ook genoeg vuile blikken gekregen, nederlanders lopen achter qua gemengde huwelijken ....quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb met haar een keer meegemaakt dat iemand mij een niggerlover noemde toen we 's avonds over straat liepen. Ik heb die klootmongool toen zo hard mogelijk gehoekt

Of is 't gewoon een uitvlucht omdat die "kaashoofden" jou niet willen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef stan5374 het volgende:
mijn vriendin is bulgaars niet echt donker maar het is tog anders..
ben niet van de kaashoofden dames uit nederland...

Haha nee niet zo!! Maar een beetje bitchy wel ! haha antiliaanse/surinaamse/afrikaanse met een beetje attitude er moet wel wat inzitten. Maar niet egt zon heelee overdreven haha!:p. Ja ik snap wat je bedoeld want als je op iemand van een ander ras afstapt dan is het tog moelijker je word tog iets onzekerder. Dus dat gaat ook onbewust:P . Wat ik wel typish vind is dat al die donkere mannen(ook vrienden van me) altijd als ze op blanke meisjes vallen altijd voor blond gaan. Mja het zal wel voor voor oordelen zijn(die zo snel mogelijk de wereld uitmoeten) . Maare ikke ben 20 en jij dan:)quote:Op maandag 23 november 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg tstoch niet van die shaneeka's met een ghetto atitude. Maarjah, ik had die engelse vriend in london, natuurlijk een en al mengelmoes van verschillende rassen en kleuren (love it
) En groot britannie staat ook bovenaan met meest gemengde relaties van de wereld. Zelfs in nederland vind ik de zwarte mannen-blanke vrouwen koppels nog meevallen vergerleken met amerika of groot-britannie. Er zijn echt wel genoeg blanke mannen die wel wat met donkere meisjes willen maar de factor ''schamen'' is echt niet het enigste wat speelt. Ook het niet op donkere meisjes durven afstappen, en donkere meisjes stappen ook niet snel op blanke af. Tsja ik ben ook geen kei op het afstappen op jongens, en van je eigen kleur is altijd vetrouwder en makkelijker. Ik ken ook een donkere vrouw die met een blanke man is getrouwd (zo'n volle surinaamse
) en zei is niet blij als haar half-bloed dochters met een surinamere/antiliaan gaan. Het zijn vooral allemaal vooroordelen en mensen die niks gewend zijn. Maar ts hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag ....

Vind met half bloedje niet allemaal knap van de vrouwen maar als ze knap zijn zijn ze ook egt gelijk super!!quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee hoor, ik ben zelf donker maar ik houd echt niet van donkere mannen. ik vind er gewoon niks maar dan ook niks aan en ik val alleen op blank. nu ben ik wel altijd omringd geweest met blanke, ik weet niet of dat onderbewust werkt
halfbloedjes bij vrouwen, zoals beyonce, vind ik dan weer wel aantrekkelijk. maar bij mannen dus echt niet

uhuh, en je noemt jezelf apenkutkop. Flikker toch op trollquote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee hoor, ik ben zelf donker maar ik houd echt niet van donkere mannen. ik vind er gewoon niks maar dan ook niks aan en ik val alleen op blank. nu ben ik wel altijd omringd geweest met blanke, ik weet niet of dat onderbewust werkt
halfbloedjes bij vrouwen, zoals beyonce, vind ik dan weer wel aantrekkelijk. maar bij mannen dus echt niet

bekijk m'n postgeschiedenis, ik zit hier echt al iets langer dan vandaagquote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
uhuh, en je noemt jezelf apenkutkop. Flikker toch op troll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |