Wat is jou afkomst dan als ik vragen magquote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
uhuh, en je noemt jezelf apenkutkop. Flikker toch op troll
want elke donkere vrouw heeft dezelfde gezichtsbouw en enorme kontquote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Of is 't gewoon een uitvlucht omdat die "kaashoofden" jou niet willen?
Persoonlijk kan ik me niet aangetrokken voelen tot een donkere vrouw. Ik vind de kleur/gezichtsbouw/overdreven dikke kont gewoon niet aantrekkelijk. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Dat geef ik dus aan met bekrompen vooroordelen en raar aangekekn wordequote:Op maandag 23 november 2009 22:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
want elke donkere vrouw heeft dezelfde gezichtsbouw en enorme kont
ik ben juist het verlegen type als het op jongens aankomt je wilt niet weten! ik weet niet als ik merk dat iemand me leuk vind dan doe ik een scherm om me heen. Bang om gekwetst te worden enzo. Vroeger viel ik ook op echt foute jongens echt van die stoere types die iederen wou. Ik was toen echt een nerdwijf, die nooit wat zei dus ik droomde lekker verder haha ..quote:Op maandag 23 november 2009 22:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee niet zo!! Maar een beetje bitchy wel ! haha antiliaanse/surinaamse/afrikaanse met een beetje attitude er moet wel wat inzitten. Maar niet egt zon heelee overdreven haha!:p. Ja ik snap wat je bedoeld want als je op iemand van een ander ras afstapt dan is het tog moelijker je word tog iets onzekerder. Dus dat gaat ook onbewust:P . Wat ik wel typish vind is dat al die donkere mannen(ook vrienden van me) altijd als ze op blanke meisjes vallen altijd voor blond gaan. Mja het zal wel voor voor oordelen zijn(die zo snel mogelijk de wereld uitmoeten) . Maare ikke ben 20 en jij dan:)
Dat heeft opzich ook wel weer iets schattigs hoor. Maar dat is nooit leuk onzeker ergens over zijnquote:Op maandag 23 november 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben juist het verlegen type als het op jongens aankomt je wilt niet weten! ik weet niet als ik merk dat iemand me leuk vind dan doe ik een scherm om me heen. Bang om gekwetst te worden enzo. Vroeger viel ik ook op echt foute jongens echt van die stoere types die iederen wou. Ik was toen echt een nerdwijf, die nooit wat zei dus ik droomde lekker verder haha ..Maar op blanke jongens afstappen durf ik niet zo snel want ik ga er toch meestal van uit dat ze voor hun eigen kleurtje gaan. En je hebt gelijk over donkere jongens die voor blond gaan, misschien vinden ze dat wel heel speciaal ofzo.
afrikaansquote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat is jou afkomst dan als ik vragen mag
ozozo!! .... ik snapte eigenlijk niet wat je steeds bedoelde. Maar je ex-vriendinnetjes hebben gewoon een bitchy uiterlijk. Het soort types waarmee je niet op de vuist wil, en ook nog een big assquote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat geef ik dus aan met bekrompen vooroordelen en raar aangekekn worde
Haha nee ik kom uit arnhem eigenlijk dus heb beetje arnhems(is niet egt oost nederlands meeste mensen vinden het aso:P accent(dat even uitleggen want dat ligt gevoelig) . Ik woon sinds jaartje of 4hier:p dus omdat mn ouders toen gescheidde zijn! en nu sinds 1.5jaar op me zelf wonende(aangezien je in arnhem veel langer op huisje moet wachten maar hier gaan wonen). Maar heb absoluut geen oost nederlands plat accent die ze is nijmegen enzo wel hebben! vind dat beetje eng accent hahaquote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
afrikaanstrouwens heb je ook zo'n oost nederlands plat accent
Ja dat is wel zo want je hebt ook heelveel donkere vrouwen die gewoon geen kont hebben. En nooit jaloers zijn op wat een ander heeft want je hebt zelf vast wel weer iets:D waar hun jaloers opzijn.quote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
ozozo!! .... ik snapte eigenlijk niet wat je steeds bedoelde. Maar je ex-vriendinnetjes hebben gewoon een bitchy uiterlijk. Het soort types waarmee je niet op de vuist wil, en ook nog een big assDat soort vrouwen vind ikzelf vreselijk,(niet de grote kont die wil ikzelf ook) want veel mensen denken dat alle donkere vrouwen hetzelfde zijn.
overated, sinds 2002quote:Op maandag 23 november 2009 22:40 schreef apenkutkop het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik toch echt een plaatje
dan val je indedaad op de verkeerde blijkbaar en dat is zonde van je tijd! je kunt ook sexy zijn én schattigquote:Op maandag 23 november 2009 22:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat heeft opzich ook wel weer iets schattigs hoor. Maar dat is nooit leuk onzeker ergens over zijn.Nja met op vrouwen afstappen heb ik nooit geen problemen me want ik heb zo iets als ik afgewezen word dan word ik afgewezen klaar. Vind het veel erger als ik het na een paar weken te horen krijg .Enne ik val nog steeds regelmatig op de *verkeerde*(ben vaak beflikkerd qau vreemdgaan enzo maar mischien oook wel mijn eigen schuld dat ik op soort vrouwen val) maar vind dat bitchy gewoon is sexys . Mja waar gaat het uit eindelijk om of iemand sexy is of dat je ergoede relatie mee opbouwt:D
Sommige afrikaanse vrouwen hebben wel een heel sexy accent vooral als ze engels pratenquote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
afrikaanstrouwens heb je ook zo'n oost nederlands plat accent
Haha vind die vrouw ook niet egt moederst mooiste hoor(niet dat ik het over me zelf zou zeggen maar die is egt niet mooiquote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en jij denkt het echt beter te doen?
laat zien dan zou ik zeggen, praten we dan verder
je bent een echte arnhemse?quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee ik kom uit arnhem eigenlijk dus heb beetje arnhems(is niet egt oost nederlands meeste mensen vinden het aso:P accent(dat even uitleggen want dat ligt gevoelig) . Ik woon sinds jaartje of 4hier:p dus omdat mn ouders toen gescheidde zijn! en nu sinds 1.5jaar op me zelf wonende(aangezien je in arnhem veel langer op huisje moet wachten maar hier gaan wonen). Maar heb absoluut geen oost nederlands plat accent die ze is nijmegen enzo wel hebben! vind dat beetje eng accent haha
maar effe seriues je zegt dat je donker bent (vrouw?) maar je nickname is apenkutkop. Heb je geen trots meisje? ...quote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en jij denkt het echt beter te doen?
laat zien dan zou ik zeggen, praten we dan verder
quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
je bent een echte arnhemse?, ik ken er ook wel één maar die praat toch plat echt grappig
onee echt! wat staan onze meningen toch uitelkaar danquote:Op maandag 23 november 2009 23:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Sommige afrikaanse vrouwen hebben wel een heel sexy accent vooral als ze engels praten
oooquote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja Echte arnhemmer ! Maar de echte arnhemmers uit de volkswijkjes praten tog meer ASOAltans zo komt het over haha .ALs je nog wat verder komt doetichem/achterhoek die hebben wel een plat grappig accent hahah!
daar snap zelf ik niks van en hier in nijmegen ook niet(hoop zo snel mogelijk weg te zijn
nee ik ben een man. en die vrouwen die jij mooier noemt zijn mij toch echt iets te donker en persoonlijk vind ik beyonce 10000x knapper. maar meestal val ik op licht, en megan fox is dan ook mijn toppertje!quote:Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar effe seriues je zegt dat je donker bent (vrouw?) maar je nickname is apenkutkop. Heb je geen trots meisje? ...
en ja er zijn vele mooiere donkere vrouwen te vinden dan beyonce die erg nep is.
gabrielle union, k.d aubert en jessica white. Ze hebben iets graziues
Haha! iedereens mening staat uit elkaar is ook niet leuk als iedereen het maar met elkaar eens is! maar sexyste accent blijf tog de jamaicaanse heb een keer zon vriendin gehad maar dat was echt te schattigquote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
onee echt! wat staan onze meningen toch uitelkaar danIk hoor welles vaker afrikaanse vrouwen engels praten (nigerianen, ghanezen) ook in engeland. Het klinkt niet netjes, schreeuwerig. Dan vind ik een surinaams accentje veel leuker.
Megan fox is ook een toppertje dies egtquote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee ik ben een man. en die vrouwen die jij mooier noemt zijn mij toch echt iets te donker en persoonlijk vind ik beyonce 10000x knapper. maar meestal val ik op licht, en megan fox is dan ook mijn toppertje!
[ afbeelding ]
dus je bent een man? I'm confused, maarjah wist je dat beyonce een paar jaar geleden 3 tinten donkereder was met vlechtjes? over 5 jaar kan ze paris hilton evenaren,....quote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee ik ben een man. en die vrouwen die jij mooier noemt zijn mij toch echt iets te donker en persoonlijk vind ik beyonce 10000x knapper. maar meestal val ik op licht, en megan fox is dan ook mijn toppertje!
[ afbeelding ]
je bedoeld omdat ik zei dat ik alleen op blanke mannen val. ja ik ben bi, dus vandaar. marja, dingen kunnen veranderen in de loop van je leven toch, misschien ook een lichtere huidquote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus je bent een man? I'm confused, maarjah wist je dat beyonce een paar jaar geleden 3 tinten donkereder was met vlechtjes? over 5 jaar kan ze paris hilton evenaren,....
caribisch accentquote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha! iedereens mening staat uit elkaar is ook niet leuk als iedereen het maar met elkaar eens is! maar sexyste accent blijf tog de jamaicaanse heb een keer zon vriendin gehad maar dat was echt te schattig![]()
Haha en ja dat schreeuwerige is ook weer too much dan:D(ik vind die Senegalneese vrouwen altijd zo schreeuwen en de Nigeriaanse) Ghaneese die praten wel heel schattig engels :$.Dat surinaamse gaat nog wel . Maar dat echte antiliaanse dan ben je egt na 2weken helemaal doofvind ik dan:p
das waar, ik was als peuter ook echt superdonker. nu gewoon bruintjes. Maar zo'n gabrielle union kleurtje vind ik te gek. Maar je bent een zwarte man én bi? ...quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
je bedoeld omdat ik zei dat ik alleen op blanke mannen val. ja ik ben bi, dus vandaar. marja, dingen kunnen veranderen in de loop van je leven toch, misschien ook een lichtere huid
megan fox is wel mooi, maar ze kan niet zonder make -up. net als beyonce. een natuurlijk look kunnen ze niet hebbenquote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha okee! hoor je idd niet vaak afrikanen in friesland! mn opa en oma kwamen er vandaan dus ben er weleens geweest. En vind met marrokanen ook nog heel erg mee vallen !Njah ieder gevall slaap lekker:D (eindelijk iemand hier die een normale mening heeft en niet bekrompen is)quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
caribisch accentja dat is leuk .. maar ik ben zelf ook afrikaans en heb net met m'n zus gebeld. Nou het soort engels dat ze spreekt is echt grappig en vreemd tegelijk
![]()
En ik woon in friesland dus zo superveel donkere mensen kom niet tegen alleen met uitgaan, verder wel veel marokanen, irakezen etc. Ik heb ook moslim vrienden maar zo nooit kunnen trouwen met een moslim man. Ik ben totaal nederlands opegevoed dus veel afrikaans behalve m'n uiterlijk is er niet veel over.
trouwens, moet er morgen vroeg uit ik ga maares pitten, trusten! ..
zwart zou ik het niet willen noemen, ik ben toch wel duidelijk een mengelmoes met niet zo'n hele donkere huidquote:Op maandag 23 november 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
das waar, ik was als peuter ook echt superdonker. nu gewoon bruintjes. Maar zo'n gabrielle union kleurtje vind ik te gek. Maar je bent een zwarte man én bi? ...![]()
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 23:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
megan fox is wel mooi, maar ze kan niet zonder make -up. net als beyonce. een natuurlijk look kunnen ze niet hebben
Vind beyonce egt lelijk net zoals rihanna! die heeft egt zon vlak voorhoofd! mja mening he maar megan fox haha die kan je niet lelijk vinden waar je ook op valtquote:Op maandag 23 november 2009 23:34 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
puur natuur en beeldschoon
en beyonce heeft hier ook niks/ nauwelijks wat op, en ze is toch heel knap
Goh, wat grappigquote:Op maandag 23 november 2009 23:30 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zwart zou ik het niet willen noemen, ik ben toch wel duidelijk een mengelmoes met niet zo'n hele donkere huid![]()
ben bi ja, en ik val gewoon echt nooit op donkere mannen, altijd blank. houd ik er ook een beetje evenwicht in, anders wordt het wel wat erg veel van hetzelfde he
rihanna en dat korte haar is wel durf maar vind het niet prachtig. Halle berry kon het korte kapsel wel hebben, rihanna nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Vind beyonce egt lelijk net zoals rihanna! die heeft egt zon vlak voorhoofd! mja mening he maar megan fox haha die kan je niet lelijk vinden waar je ook op valt
Vind het bij donkere vrouwen zowiezo minder erg staan als bij een blanke vrouw daar is het egt nietom aan te zien met kort haat. Mja rihanna verpest er zelf helemaal het staat voor geen meter mja die is helemaal de weg kwijt dus dat verklaart het wl. Mja wat je zij over megan fox en die make up heb je wel gelijk iedereen diezoveel make up der op heeft die is niet om aan te zien:D.Geef me dan liever een vrouwtje met (bijna) geen make uP:D staat veel mooierquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
rihanna en dat korte haar is wel durf maar vind het niet prachtig. Halle berry kon het korte kapsel wel hebben, rihanna niet
ze is echt de weg kwijt ja hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Vind het bij donkere vrouwen zowiezo minder erg staan als bij een blanke vrouw daar is het egt nietom aan te zien met kort haat. Mja rihanna verpest er zelf helemaal het staat voor geen meter mja die is helemaal de weg kwijt dus dat verklaart het wl. Mja wat je zij over megan fox en die make up heb je wel gelijk iedereen diezoveel make up der op heeft die is niet om aan te zien:D.Geef me dan liever een vrouwtje met (bijna) geen make uP:D staat veel mooier
Haha ik wil niet weten hoe die er over 2jaar uitzietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze is echt de weg kwijt ja hahahet word van kwaad naar erger. Straks is ze aan één kant kaal ofzo, met paarste plukken er doorheen. Een natuurlijke look is veel en veel mooier.
geen idee of dat vaak voorkomt. misschien dat het minder geaccepteerd is onder die cultuur. denk eerder dat het dat is, want ik denk niet dat zoiets aan ras gekoppeld isquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
Goh, wat grappigkomt echt niet vaak voor zwarte bi's volgensmij. Maar dat soort mannen als ll cool J vind jij maar niks?
en ja megan fox is mooi maar ze heeft altijd lagen make-up op. En dan schrik je als ze ineens zonder heeft. Ik ben zelf ook niet heel donker, maar ik vind een heel donkere huid gewoon classic en beeldschoon (vooral bij vrouwen)
Heeee dat hele donkere kan ook wel mooi zijn hoor!:d NIET altijd maar meestal wel:$quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en bij meisjes komt het wel voor dat ik een mengelmoes wel aantrekkelijk vind, maar dat hele donkere ook niet.
smaken verschillen hequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Heeee dat hele donkere kan ook wel mooi zijn hoor!:d NIET altijd maar meestal wel:$
ja stel je voor als iedereen op hetzelfde zou vallen zou uiteindelijk ook maar één ras overblijven. want dat zou dan het enige zijn dat zich zou voortplantenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja Ja is maar goed ook he anders is het zo dood!
En nu is het ook hoe *lelijk* je ook bent(wat mensen vinden)(trouwens vind ik dat niemand lelijk is hoe je het ook bekijkt) er is altijd wel iemand die je leuk vind:D. En nu is het voor de meeste mensen tog wel mogelijk om een partner te vinden:D alhoewel uiterlijk nou niet egt belangrijk is(en JA ik MEEN het ook echt heb liever een lelijke en lieve vriendin dan een knappe hoer):D. Voor ieder wat wilsquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja stel je voor als iedereen op hetzelfde zou vallen zou uiteindelijk ook maar één ras overblijven. want dat zou dan het enige zijn dat zich zou voortplanten
die vriendin van kayne west heeft een prachtig hoofd vind ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik wil niet weten hoe die er over 2jaar uitziet![]()
(tkan altijd erger die vriendin van kanye west
)
Natuurlijk is altijd het mooiste:D mjaa tegenwoordig bijna niet 1ne vrouw heeft het meer! .dat is wel jammer
All die lagen make up,nep haar,nep nagels
,van alles maar aan je zelf laten veranderen
omg wat en gladjakker,quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
geen idee of dat vaak voorkomt. misschien dat het minder geaccepteerd is onder die cultuur. denk eerder dat het dat is, want ik denk niet dat zoiets aan ras gekoppeld is![]()
nee mannen zoals ll cool j vind ik echt vreselijk en daar zou ik echt nooit op kunnen vallen! ik vind donkere mannen gewoon echt totaal onaantrekkelijk. zelfs als ik ze er niet eens slecht vind uitzien, prikkelt het me helemaal niet.
doe mij maar zoiets![]()
[ afbeelding ]
en bij meisjes komt het wel voor dat ik een mengelmoes wel aantrekkelijk vind, maar dat hele donkere ook niet.
Vind het verschrikkelijk(maar agja dat zullen ook genoeg mensen van mij vinden:P) , Dat is egt zoo vrouwen moeten gewoon lekker zich zelf mjaa! hoe meer make up hoe onzekerder een vrouw is vind ik. Want als je je zelf mooi vind hoef je er niks aan te doen ofniet? . Vind alle vrouwen mooi:D als ze maar zich zelf zijn en zich niet laten lijden door anderequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
die vriendin van kayne west heeft een prachtig hoofd vind ik
, en ja niemand blijft zichzelf en blijft als makke schapen met koeiogen de trends volgen.
ik heb die paul walker eens gegoogeld. hij ziet er op zich niet slecht uit, maar ook weer niet van maak me gek maak me gek.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg wat en gladjakker,paul walker is een leukere amerikaanse jongen
weet je, ik ga niet liegen want hij is best ''hot'' Maar hij is zo''n all american guy en daar houd ik niet van. Ik vind het leuk aan een jongen als je kunt zien waar die vandaan komt. Daarom vind ik europese mannen veel leuker dan die amerikanen. Ik ben ook niet gek op dat neppe en aanstellerige gedrag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik heb die paul walker eens gegoogeld. hij ziet er op zich niet slecht uit, maar ook weer niet van maak me gek maak me gek.
[ afbeelding ]
wat vind je dan van hem op deze foto, of blijf je bij je punt?
mijn zus en ik zeggen ook altijd tegenelkaar. De allermooiste vrouwen zijn zelfs mooi met een kaal hoofd en net uit bed. Dat bedoel ik dus met die megan fox, ze heeft wel een sexy uitstraling maar vind haar niet echt van wow! wat een prachtvrouwquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Vind het verschrikkelijk(maar agja dat zullen ook genoeg mensen van mij vinden:P) , Dat is egt zoo vrouwen moeten gewoon lekker zich zelf mjaa! hoe meer make up hoe onzekerder een vrouw is vind ik. Want als je je zelf mooi vind hoef je er niks aan te doen ofniet? . Vind alle vrouwen mooi:D als ze maar zich zelf zijn en zich niet laten lijden door andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |