abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74947698
't Is trouwens biefstuk geworden. Ik denk dat de tumor uitverkocht was
pi_74947719
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef Gellius het volgende:
Onderliggend leiden. Ik ga hier even over nadenken, maar ik zie ineens een uitweg voor de politieke impasse van ons land.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74947759
Wij hebben nog geen oproep gehad.
pi_74948286
Je kind hoeft toch niet?
Aldus.
pi_74948597
Ik geloof niet dat ik inentingen ooit eng of pijnlijk of anderzins vervelend heb gevonden. Tegenwoordig vind ik ze eigenlijk wel prettig. Ook wel grappig als het vaccin een beetje dik is en je echt voelt hoe het in je bloedbaan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2009 20:44:42 ]
pi_74948921
Over kinderen gesproken, ik zag bij de buurtsuper vanmiddag een vier-, vijfjarige een werkelijk schitterende schwalbe maken, omdat de dienstdoende vader weigerde de door de kassière aangeboden gratis suske en wiske plakplaatjes in ontvangst te nemen (een verstandige man, lijkt me).

Het kind dribbelde een paar passen en wierp zich toen theatraal ter aarde en gilde I-I-ii-ik wiiIIIll dieii-eieieie-iei pL-a-a-aatk-jjjjuhû-us!!.

Er kwam wat kwijl en bubbeltjes op een hardbetonnen vloer bij kijken, hetgeen mij aan zodiakk deed denken.
pi_74949068
Ik vond het spuitje bij het Groene Kruisgebouw halen ook niet eng, trouwens (geen idee wat voor spuitje dat was trouwens, maar het moest periodiek en dat liep via de lagere school). Ik geloof dat dat vooral was omdat mijn ouders er totaal niet van onder de indruk leken te zijn. Dan was ik het ook maar niet.

Ik hoop heel erg dat de wereld zo in elkaar steekt. Onderliggend leiden.
pi_74949089
Het doet me denken aan die reclame waarbij een moeder hetzelfde doet. Ik heb alleen geen idee meer waarvoor die reclame was.
pi_74949154
Af en toe wat sparen vind ik wel OK, maar er wordt overal constant gespaard. Respect voor de vader in kwestie.
Aldus.
pi_74949634
Dat je als man Suske en Wiske plakplaatjes voor je kinderen weigert kan ik nog bevatten. Maar dat je ze voor jezelf weigert vind ik abdominabel!
pi_74949791
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef beeer het volgende:
Dat je als man Suske en Wiske plakplaatjes voor je kinderen weigert kan ik nog bevatten. Maar dat je ze voor jezelf weigert vind ik abdominabel!
Suske en Wiske hebben effect op jouw onderbuik?
pi_74950018
Je mag niet spotten met de taaltumor van beeer, dat is - hoewel smakelijk - niet netjes.
pi_74950285
Ho Ho. Niet spotten met ziektes. Mijn kanker is doodgegaan aan opa
pi_74951141
Hola, niet spotten met het spotten. Ik heb een keer meegemaakt dat iemand die spotte met het spotten het daadwerkelijk had en dat draag je dan toch mee. Dus dat mag niet, want je zal het zelf maar meemaken. En verder iedereen in zijn of haar waarden laten.
pi_74953939
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef Z het volgende:
Je kind hoeft toch niet?
Voor onszelf.
pi_74956771
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 november 2009 @ 02:09:33 #192
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_74956931
Pubers. Wat zou de wereld toch zonder ze moeten?
pi_74957156
Wat ik me afvraag is of het 'gebruiken' van het werk van andere studenten voor je eigen rapporten plagiaat is. Het gaat om een beschrijvende paper, in de zin van: beschrijf de veranderingen die de overheid het afgelopen decennium in het onderwijs heeft doorgevoerd. Je steelt dus geen ideeën, maar gebruikt eigenlijk een handige bron, zonder dat je uren kwijt bent aan artikelen afstruinen waarin je ook The Young Ones kunt kijken. Vraag twee is of er dan nog een onderscheid is tussen parafraseren en gewoon keihard copy-pasten. Uiteraard laat je de bronnen die de ander gebruikt heeft gewoon staan.

Dat de docent hier niet vrolijk van wordt, allicht - moet hij maar niet mijn intelligentie beledigen. Maar is het plagiaat in de strikte zin van het woord? Ik kan hier nergens een sluitend antwoord op vinden.
pi_74957796
Wat denk je nu zelf, Mainport?
pi_74958528
Ha.
Aldus.
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:11:10 #196
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74958644
The Young Ones, dat zijn maar twaalf afleveringen van elk 35 minuten.
Dus da's een ochtendje kijken en dan kun je fluks weer aan de studie!
pi_74958728
Gaan die koffiegesprekken van jullie tegenwoordig nog wel eens ergens over, frollo?
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:10:34 #198
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74959870
Niet echt.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:44:48 #199
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_74968442
Welke godverdomde spuitmongool durft zich schuil te houden achter het pseudoniem 'De Den Hagelarij?' Het gebruik van zulke vervoegingen (zoals de Haagse Rijmelarij) is voorbehouden aan twee personen op deze wereld, te weten, de heer Visser (Vissah dus) en ME EIGUH.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_74968547
Maar jij hebt nu Leuven, JAM. En Leuven heeft jou. Den Haag... wel: Den Haag kon niet op je wachten en is verder gegaan. Met nieuwe vrinden. Nieuw bloed. Iedereen loopt daar nu met de Jüdische Beobachter en tomatensaus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')