Ach, wat rot. Is ze er erg ziek van? Beterschap gewenst!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Frollo het volgende:
Hè bah, mijn echtgenote heeft de Mexicaanse griep. Ze zit al een week thuis, maar heeft het vandaag van de huisarts bevestigd gekregen.
Het is koopavond, dus we kunnen nog wel even wat regelen. Over 10 minuten bij de Expo?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef Frollo het volgende:
Hey IR, wou jij nou zelf een cadeau regelen voor NoCigars verjaardag of zullen we samen doen?
En ui met knoflookquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Gellius het volgende:
Biefstuk, Frollo!
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is koopavond, dus we kunnen nog wel even wat regelen. Over 10 minuten bij de Expo?
Als ie het maar leuk in een pinata verpakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Die Seborik-award kan jou echt niet meer ontgaan.
Hmz, kreeg vandaag te horen dat ik naar mijn manager moet vanwege teveel ziekte, dus geef maar, dan steek ik iedereen aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.
Ha, ik had vandaag drie dingen aan van Engelse makelij. Beat that.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef JAM het volgende:
Vandaag heb ik de woorden tweehonderdvijftig en niettegenstaande gebruikt. Ik wil maar zeggen, eat shit and die motherfuckers.
Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:46 schreef Gellius het volgende:
Wat een mooie oggend.
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Gellius het volgende:
Biefstuk, Frollo!
Ik zag net voor het eerst het filmpje over je bankje. Wat was 'ie mooi!quote:
Ja, dat wordt een schreeuwfestijn. Ik ben er definitief niet bij, maar doe m'n collegae de groeten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:49 schreef Z het volgende:
Ik heb een collega met de griep. En maandag in een volle RAI de kinderen (zo goed Claudia?) in laten enten.
Oe, waarvan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb een autochroom uit 1910 gekocht.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |