Het licht is wel aan, maar er is niemand thuis.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef beeer het volgende:
Ja en je moest zeker ook kloppen want de bel deed het niet
Babe, I'm gonna leave you vind ik echt weergaloos.quote:
Ja, waar blijven jullie?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef Gellius het volgende:
Is dat vandaag?
Da's ook mijn lievelingsnummer.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef mane het volgende:
[..]
Babe, I'm gonna leave you vind ik echt weergaloos.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sorry, C_x en Batuwu, ik heb zojuist gezondigd tegen de ongeschreven TTK-regels en de grenzen tussen digitale en echte wereld door jullie terloops 'vrienden van me' te noemen. Dat komt, er werd zojuist een baby van iemand die ik niet ken de afdeling op gedragen (die vernoemd was naar een verwant van boedda) en alle vrouwen renden daar meteen op af. Daarna raakte ik verzeild in een gesprek over babies en dat ze nog weinig persoonlijkheid hebben als ze zo klein zijn, en toen wilde ik zeggen dat ik mensen kende die recentelijk een baby gehad hadden die tien pond was, en dat je daar tenminste wat aan hebt. En toen omschreef ik jullie als 'vrienden' (de acceptatie is nog niet zo groot om te zeggen 'mensen die ik alleen van een slowchat op internet ken'). Maar wees niet bang, ik zal niet opeens aanschuiven bij het kerstdiner en jullie met oud en nieuw om 12 uur omhelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |