Wat gedraag je je soms als een ouwe sok, Gellius.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef Gellius het volgende:
Nou, ik ga even teevee kijken, tot Liene weer normaal kan doen.
Het is een tevreden man. Ik mag van B. geen verkleinwoorden meer gebruiken.quote:
'Beeb' mag vast wel. Geleerd bij een blik in hetquote:
Die Seborik-award kan jou echt niet meer ontgaan.quote:
Dit getuigt toch wel van een meelijwekkend gebrek aan muzikaal benul. Led Zeppelin is godverdomme géén haarrock. Led Zeppelin is de stoerste band ooit omdat ze ONTZETTEND GOED zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Gellius het volgende:
Die van dePixies
of die van
Led Zeppelin
?
Ik vind dat toch wel een beetje bedenkelijk hoor, om zo'n tabula rasa bloot te stellen aan degelijke haarrock. Hoewel - ok. Bakkebaarden. Maar doe dan de renditions van Mötörhead.
Lastig hoor. Ik probeer alleen "man/mannetje" niet te gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een tevreden man. Ik mag van B. geen verkleinwoorden meer gebruiken.
Ik ben met Z. in dezen. En hij heeft er al twee.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:02 schreef Z het volgende:
Nee, gewoon haarrock hoor.
quote:In America they have summer camps for everything. Rich kids, basketball camp, magic camp, tennis camp, movie director camp -- they should have a concentration camp. Two weeks mandatory for all kids growing up so that they could finally understand what the human race is capable of."
Maar jij zegt 'kids'.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef Z het volgende:
[..]
Lastig hoor. Ik probeer alleen "man/mannetje" niet te gebruiken.
Ivan is dromenland aan het verkennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Posts zonder foto's worden niet gewaardeerd.
Niet.quote:
aaaahhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is dromenland aan het verkennen.![]()
[ afbeelding ]
Webcamshotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |