Ik ben met Z. in dezen. En hij heeft er al twee.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:02 schreef Z het volgende:
Nee, gewoon haarrock hoor.
quote:In America they have summer camps for everything. Rich kids, basketball camp, magic camp, tennis camp, movie director camp -- they should have a concentration camp. Two weeks mandatory for all kids growing up so that they could finally understand what the human race is capable of."
Maar jij zegt 'kids'.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef Z het volgende:
[..]
Lastig hoor. Ik probeer alleen "man/mannetje" niet te gebruiken.
Ivan is dromenland aan het verkennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Posts zonder foto's worden niet gewaardeerd.
Niet.quote:
aaaahhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is dromenland aan het verkennen.![]()
[ afbeelding ]
Webcamshotje.
Het licht is wel aan, maar er is niemand thuis.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef beeer het volgende:
Ja en je moest zeker ook kloppen want de bel deed het niet
Babe, I'm gonna leave you vind ik echt weergaloos.quote:
Ja, waar blijven jullie?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef Gellius het volgende:
Is dat vandaag?
Da's ook mijn lievelingsnummer.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef mane het volgende:
[..]
Babe, I'm gonna leave you vind ik echt weergaloos.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sorry, C_x en Batuwu, ik heb zojuist gezondigd tegen de ongeschreven TTK-regels en de grenzen tussen digitale en echte wereld door jullie terloops 'vrienden van me' te noemen. Dat komt, er werd zojuist een baby van iemand die ik niet ken de afdeling op gedragen (die vernoemd was naar een verwant van boedda) en alle vrouwen renden daar meteen op af. Daarna raakte ik verzeild in een gesprek over babies en dat ze nog weinig persoonlijkheid hebben als ze zo klein zijn, en toen wilde ik zeggen dat ik mensen kende die recentelijk een baby gehad hadden die tien pond was, en dat je daar tenminste wat aan hebt. En toen omschreef ik jullie als 'vrienden' (de acceptatie is nog niet zo groot om te zeggen 'mensen die ik alleen van een slowchat op internet ken'). Maar wees niet bang, ik zal niet opeens aanschuiven bij het kerstdiner en jullie met oud en nieuw om 12 uur omhelsen.
Ach, wat rot. Is ze er erg ziek van? Beterschap gewenst!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Frollo het volgende:
Hè bah, mijn echtgenote heeft de Mexicaanse griep. Ze zit al een week thuis, maar heeft het vandaag van de huisarts bevestigd gekregen.
Het is koopavond, dus we kunnen nog wel even wat regelen. Over 10 minuten bij de Expo?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef Frollo het volgende:
Hey IR, wou jij nou zelf een cadeau regelen voor NoCigars verjaardag of zullen we samen doen?
En ui met knoflookquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Gellius het volgende:
Biefstuk, Frollo!
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is koopavond, dus we kunnen nog wel even wat regelen. Over 10 minuten bij de Expo?
Als ie het maar leuk in een pinata verpakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Die Seborik-award kan jou echt niet meer ontgaan.
Hmz, kreeg vandaag te horen dat ik naar mijn manager moet vanwege teveel ziekte, dus geef maar, dan steek ik iedereen aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.
Ha, ik had vandaag drie dingen aan van Engelse makelij. Beat that.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef JAM het volgende:
Vandaag heb ik de woorden tweehonderdvijftig en niettegenstaande gebruikt. Ik wil maar zeggen, eat shit and die motherfuckers.
Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:46 schreef Gellius het volgende:
Wat een mooie oggend.
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Gellius het volgende:
Biefstuk, Frollo!
Ik zag net voor het eerst het filmpje over je bankje. Wat was 'ie mooi!quote:
Ja, dat wordt een schreeuwfestijn. Ik ben er definitief niet bij, maar doe m'n collegae de groeten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:49 schreef Z het volgende:
Ik heb een collega met de griep. En maandag in een volle RAI de kinderen (zo goed Claudia?) in laten enten.
Oe, waarvan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb een autochroom uit 1910 gekocht.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |