Ik ben er gewoon naar toegegaan en heb een kaartje gekocht, geen probleem. Het viel me trouwens wat tegen: weinig oorspronkelijk werk, en het veel had ik al gezien. Beter ga je naar het Prado of Beaune, maar goed, dat is een dooddoener.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:36 schreef mane het volgende:
[..]
JAM, Leuven gaat niet door. Ik wilde graag naar de Rogier van der Weyden tentoonstelling maar het is niet gelukt om kaartjes te regelen. Het is precies als destijds met de Vermeer tentoonstelling in Den Haag. Je moet een maand van tevoren al kaartjes kopen en dan ben je ingedeeld in een tijdblok van een uur, samen met nog een heleboel idioten, en dan mag je dus een uur langs de schilderijen gaan en dan is het te hopen dat je een glimp kunt opvangen omdat je dus samen met een boel andere idioten bent.
We gaan nu naar Brussel.
De laatste aflevering van seizoen 3 was inderdaad spectaculair!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik klaag niet. Ik kijk vanavond seizoen 1 met de teerbeminde. Die is pas vorige week ingewijd, maar hooked. Over een paar minuten: The Caroussel.
Ik begrijp het wel, maar ik ben het er niet mee eens. Er zit nog te veel in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:
Zeker! Wat vind je van het zodiakk-oordeel, dat de serie hier eigenlijk zou moeten eindigen?
Nee! Remember Twin Peaks: 15 van de laatste 16 afleveringen waren ruk! Ik vind zelfs de tweede helft van seizoen 3 al iets teveel meanderen. En seizoen 4 gaat er vast over dat Don kanker krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Gellius het volgende:
Hm. Ik denk dat er wat plot betreft niet zoveel nieuws meer is te verzinnen, maar dat Mad Men conceptueel gezien inderdaad, met een gerechtvaardigd vertrouwen in de schrijvers, nog veel moois kan bieden. Ik wil dat wel zien. Ja.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nee! Remember Twin Peaks: 15 van de laatste 16 afleveringen waren ruk! Ik vind zelfs de tweede helft van seizoen 3 al iets teveel meanderen. En seizoen 4 gaat er vast over dat Don kanker krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens bleef je naar Twin Peaks kijken ondanks het verdwijnen van boeiende verhaallijnen. En laten we niet vergeten dat het einde van siezoen 2 weer heel spannend werd en genoeg stof bood voor een derde seizoen. We zouden Lynch het tweede deel van seizoen 2 vergeven hebben als er een spectaculair seizoen 3 was geweest.
Ik ben ervan overtuigd dat een vierde seizoen van Mad Men weer net zo goed kan worden als de concentratie er blijft. Bij Twin Peaks raakte Lynch zelf op een bepaald moment minder betrokken, waardoor andere schrijvers een kans kregen en er een rommeltje gemaakt werd van het plot. (Twin Peaks werd op een bepaald moment ook te zweverig.)I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Van harte!quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R is jarig! Gefeliciteerd jongen!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen heb ik echt even overwogen om af te haken. Maar het hoort bij de serie, en misschien is het ook wel nodig voor een goede spanningsboog.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik bleef naar Twin Peaks kijken omdat ik hoopte dat het op een gegeven moment weer beter zou worden!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens bleef je naar Twin Peaks kijken ondanks het verdwijnen van boeiende verhaallijnen. En laten we niet vergeten dat het einde van siezoen 2 weer heel spannend werd en genoeg stof bood voor een derde seizoen. We zouden Lynch het tweede deel van seizoen 2 vergeven hebben als er een spectaculair seizoen 3 was geweest.
Dat voelt toch een beetje zoals zeggen: "als het goed blijft, dan ben ik ervan overtuigd dat het goed blijft." Ik denk dat de koek gewoon op is, (dit komt ook omdat ik de serie sterk associeer met de kantoren van SterlingCooper).quote:Ik ben ervan overtuigd dat een vierde seizoen van Mad Men weer net zo goed kan worden als de concentratie er blijft. Bij Twin Peaks raakte Lynch zelf op een bepaald moment minder betrokken, waardoor andere schrijvers een kans kregen en er een rommeltje gemaakt werd van het plot. (Twin Peaks werd op een bepaald moment ook te zweverig.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja, het was een supersnelle bevalling van zes uur. Waarbij vooral de eerste fase heel rap ging. Ze kreeg een weeënstorm en dat is volgens mij best opmerkelijk bij een eerste kind en een natuurlijke bevalling. Na anderhalf uur had ze al ruim vier centimeter ontsluiting. De laatste fase duurde wat langer, omdat het hoofdje er niet helemaal goed voor lag. Maar alles gaat prima. Een mooi kindje vind ik, met donkere haartjes, heel teer en fijntjes (zo anders dan de foto's die ik van Ivan zie, haha).quote:Op woensdag 25 november 2009 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zijn moeder en zoon redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen?
Op het laatste moment naar Brussel gaan, was een goed idee. Ik heb oesters gegeten, mooie schilderijen gezien, en antiek gesnuffeld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef Gellius het volgende:
op het laatste moment niet naar Leuven gaan
Ookal jarig! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van harte met je verjaardag DaD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |