JAM, Leuven gaat niet door. Ik wilde graag naar de Rogier van der Weyden tentoonstelling maar het is niet gelukt om kaartjes te regelen. Het is precies als destijds met de Vermeer tentoonstelling in Den Haag. Je moet een maand van tevoren al kaartjes kopen en dan ben je ingedeeld in een tijdblok van een uur, samen met nog een heleboel idioten, en dan mag je dus een uur langs de schilderijen gaan en dan is het te hopen dat je een glimp kunt opvangen omdat je dus samen met een boel andere idioten bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef JAM het volgende:
Nu, als jullie mij even willen excuseren ga ik weer verder met japanse kutjes/koffie drinken/jazzmuziek luisteren/grote literatuur schrijven/grote kunst maken/rondwandelen/sigaretjes roken/onnodige telefoontjes plegen/de deurwaarder buiten de deur proberen te houden/etc.
Slapen, eten, plassen, poepen en kreunen. Is dat niet genoeg?quote:
Wat een leven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slapen, eten, plassen, poepen en kreunen. Is dat niet genoeg?
Huilen vindt hij trouwens onzin; dat doet hij alleen als laatste redmiddel.
Goedemorgen. Zo vroeg is het toch niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Broer, zo vroeg of zo laat, jij hier op dit tijdstip?
Nou, ik had zelf een ernstig meningsverschil met de wekker, vanochtend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:23 schreef broer het volgende:
[..]
Goedemorgen. Zo vroeg is het toch niet?
Ik moest ook een half uur snoozen. Maar er is ook niemand, want het is Offerfeest. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik had zelf een ernstig meningsverschil met de wekker, vanochtend.
Inderdaad. Het waren bovendien peren die precies rijp genoeg waren om te eten. Hoe kunnen mensen nou geloven dat God bestaat als hij dit soort dingen laat gebeuren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |