jazekerquote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef k_man het volgende:
Smachten jullie ook zo naar een Ivan update?
quote:Op woensdag 18 november 2009 01:07 schreef Biogarde het volgende:
W.v.t.t.k., kloon gebande, weg.
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef k_man het volgende:
Smachten jullie ook zo naar een Ivan update?
>>[OUD]quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Z het volgende:
Maar dat is toch z'n natuur? Of zou hij niet weten hoe muizen te vangen?
quote:Benader hem niet, maar bel wel even de eigenaar: dat moet je doen als je de ontsnapte oehoe in het noorden van het land tegenkomt.
De oehoe, een zeldzame tamme uil van een meter hoog, ontsnapte uit zijn kooi in Westernieland, een dorp in Groningen. Hij werd voor het laatst gezien op veertig kilometer afstand van zijn kooi. Omdat de oehoe zich niet kan redden in het wild - de vogel is niet geleerd om te jagen- moet hij snel worden gevonden.
Het dier is dus een meter hoog, zijn klauwen zijn zo groot als mensenhanden en zijn nagels zijn zo groot als een wijsvinger.
"Ik had genoehoeg van die vrijheid".quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Dan zegt 'ie: "Joehoe, ik ben weer thuis!"
Artisanaal, zouden ze in hier in Vlaanderen zeggen, maar ja, hier wordt dan ook geen Nederlands gesproken.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:52 schreef Gellius het volgende:
Oh leuk, een ambachtelijk topic.
Ik heb wel een Ivanhoe foto!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar blijft de Ivan-Max-foto van de dag?
Hij zal wel een liedje van het Goede Doel fluiten dan. Zo zijn die uilen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
"Ik had genoehoeg van die vrijheid".
quote:Ik heb geen afscheid durven nemen
Want afscheid nemen dat doet pijn
Ik wilde je niet echt verlaten
Maar even op mezelf zijn
Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken
En om te ontdekken of ik nog van je hou
Hoewel ik steeds aan je moest denken
Ben ik toch bij je weggegaan
'k Had geen behoefte aan een ander
Maar 'k wou alleen bij jou vandaan
En om te ontdekken of ik je missen zou
Alles geprobeerd om jou maar te vergeten
Overal geweest en ik sliep met iedereen
Nooit geaccepteerd dat ik steeds heb geweten
Van jou hou ik het meest, ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen
Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn
Ik ben nu alle twijfels kwijt
Ik ben wat langer weggebleven
Maar ik gebruikte al die tijd
En om te ontdekken hoeveel ik van je hou
Ik wou je niet verlaten
Ik sloeg niet op de vlucht
Ik had alleen behoefte
Aan wat frisse lucht
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
* Hij spuugt op Wittgenstein (foto's volgen!)
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
* Hij spuugt op Wittgenstein (foto's volgen!)
Ivan ziet er moehoe uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef Gellius het volgende:
Liene! Alhier nu oehoe-inkoppers tegen bodemprijs!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:49 schreef Lienekien het volgende:
Of: Ivan ligt een uiltje te knappen. Zeg maar gerust een oehoe.
Want?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:50 schreef Gellius het volgende:
Dit valt een beetje tegen, zo zonder valkverwijzing. Maar goed, jij hebt het ook niet makkelijk.
Is dit een valkuil?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:50 schreef Gellius het volgende:
Dit valt een beetje tegen, zo zonder valkverwijzing. Maar goed, jij hebt het ook niet makkelijk.
Je doet zo cryptisch.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:57 schreef Gellius het volgende:
Ik zie het verband niet, Liene.
Wat gedraag je je soms als een ouwe sok, Gellius.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:03 schreef Gellius het volgende:
Nou, ik ga even teevee kijken, tot Liene weer normaal kan doen.
Het is een tevreden man. Ik mag van B. geen verkleinwoorden meer gebruiken.quote:
'Beeb' mag vast wel. Geleerd bij een blik in hetquote:
Die Seborik-award kan jou echt niet meer ontgaan.quote:
Dit getuigt toch wel van een meelijwekkend gebrek aan muzikaal benul. Led Zeppelin is godverdomme géén haarrock. Led Zeppelin is de stoerste band ooit omdat ze ONTZETTEND GOED zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Gellius het volgende:
Die van dePixies
of die van
Led Zeppelin
?
Ik vind dat toch wel een beetje bedenkelijk hoor, om zo'n tabula rasa bloot te stellen aan degelijke haarrock. Hoewel - ok. Bakkebaarden. Maar doe dan de renditions van Mötörhead.
Lastig hoor. Ik probeer alleen "man/mannetje" niet te gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een tevreden man. Ik mag van B. geen verkleinwoorden meer gebruiken.
Ik ben met Z. in dezen. En hij heeft er al twee.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:02 schreef Z het volgende:
Nee, gewoon haarrock hoor.
quote:In America they have summer camps for everything. Rich kids, basketball camp, magic camp, tennis camp, movie director camp -- they should have a concentration camp. Two weeks mandatory for all kids growing up so that they could finally understand what the human race is capable of."
Maar jij zegt 'kids'.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef Z het volgende:
[..]
Lastig hoor. Ik probeer alleen "man/mannetje" niet te gebruiken.
Ivan is dromenland aan het verkennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Posts zonder foto's worden niet gewaardeerd.
Niet.quote:
aaaahhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is dromenland aan het verkennen.![]()
[ afbeelding ]
Webcamshotje.
Het licht is wel aan, maar er is niemand thuis.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef beeer het volgende:
Ja en je moest zeker ook kloppen want de bel deed het niet
Babe, I'm gonna leave you vind ik echt weergaloos.quote:
Ja, waar blijven jullie?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:06 schreef Gellius het volgende:
Is dat vandaag?
Da's ook mijn lievelingsnummer.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef mane het volgende:
[..]
Babe, I'm gonna leave you vind ik echt weergaloos.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sorry, C_x en Batuwu, ik heb zojuist gezondigd tegen de ongeschreven TTK-regels en de grenzen tussen digitale en echte wereld door jullie terloops 'vrienden van me' te noemen. Dat komt, er werd zojuist een baby van iemand die ik niet ken de afdeling op gedragen (die vernoemd was naar een verwant van boedda) en alle vrouwen renden daar meteen op af. Daarna raakte ik verzeild in een gesprek over babies en dat ze nog weinig persoonlijkheid hebben als ze zo klein zijn, en toen wilde ik zeggen dat ik mensen kende die recentelijk een baby gehad hadden die tien pond was, en dat je daar tenminste wat aan hebt. En toen omschreef ik jullie als 'vrienden' (de acceptatie is nog niet zo groot om te zeggen 'mensen die ik alleen van een slowchat op internet ken'). Maar wees niet bang, ik zal niet opeens aanschuiven bij het kerstdiner en jullie met oud en nieuw om 12 uur omhelsen.
Ach, wat rot. Is ze er erg ziek van? Beterschap gewenst!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Frollo het volgende:
Hè bah, mijn echtgenote heeft de Mexicaanse griep. Ze zit al een week thuis, maar heeft het vandaag van de huisarts bevestigd gekregen.
Het is koopavond, dus we kunnen nog wel even wat regelen. Over 10 minuten bij de Expo?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef Frollo het volgende:
Hey IR, wou jij nou zelf een cadeau regelen voor NoCigars verjaardag of zullen we samen doen?
En ui met knoflookquote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Gellius het volgende:
Biefstuk, Frollo!
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is koopavond, dus we kunnen nog wel even wat regelen. Over 10 minuten bij de Expo?
Als ie het maar leuk in een pinata verpakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Die Seborik-award kan jou echt niet meer ontgaan.
Hmz, kreeg vandaag te horen dat ik naar mijn manager moet vanwege teveel ziekte, dus geef maar, dan steek ik iedereen aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft het niet meer. Frollo geeft NoCigar waarschijnlijk al de Mexicaanse griep.
Ha, ik had vandaag drie dingen aan van Engelse makelij. Beat that.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef JAM het volgende:
Vandaag heb ik de woorden tweehonderdvijftig en niettegenstaande gebruikt. Ik wil maar zeggen, eat shit and die motherfuckers.
Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:46 schreef Gellius het volgende:
Wat een mooie oggend.
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Gellius het volgende:
Biefstuk, Frollo!
Ik zag net voor het eerst het filmpje over je bankje. Wat was 'ie mooi!quote:
Ja, dat wordt een schreeuwfestijn. Ik ben er definitief niet bij, maar doe m'n collegae de groeten!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:49 schreef Z het volgende:
Ik heb een collega met de griep. En maandag in een volle RAI de kinderen (zo goed Claudia?) in laten enten.
Oe, waarvan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb een autochroom uit 1910 gekocht.
.
Het valt wel weer mee, met die crisis he.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb een autochroom uit 1910 gekocht.
.
Welnee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je jarig?
Die was mij net toegespeeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Gellius het volgende:
Zo, die seborikaward is wel weer binnen, dacht ik zo.
Met haalplicht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef Gellius het volgende:
Het is een wisselbeker, hè?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Gellius het volgende:
Is dat kroontje een autofeauture van tinypic?
Heb je dat gesprek met je mennedszjer al gehad, NC?quote:Op maandag 23 november 2009 09:38 schreef NoCigar het volgende:
Vochtig dagje vandaag.
Is een mogelijkheid. It's gone to meet its maker.quote:Op maandag 23 november 2009 10:02 schreef Gellius het volgende:
Misschien had je sok heimwee naar Engeland, k_man?
In Central Park?quote:Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef Gellius het volgende:
We blijken straks helemaal niet in Brooklyn te zitten, maar midden in Manhattan.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef Gellius het volgende:
Onderliggend leiden. Ik ga hier even over nadenken, maar ik zie ineens een uitweg voor de politieke impasse van ons land.
Suske en Wiske hebben effect op jouw onderbuik?quote:Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef beeer het volgende:
Dat je als man Suske en Wiske plakplaatjes voor je kinderen weigert kan ik nog bevatten. Maar dat je ze voor jezelf weigert vind ik abdominabel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het station voor de eerste trein naar Brussel. Buiten dat om, The Factory, naar het model van Andy Warhol, waar Japanse meisjes restanten van een paraplu aan de achterkant van mijn briefpapier naaien omdat dat er wel arty-farty uitziet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef mane het volgende:
JAM, wat zijn the places to be voor mij in Leuven?
Gefeliciteerd! Zijn moeder en zoon redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:56 schreef mane het volgende:
Er is nog een held geboren. De vriendin van de babyshower is afgelopen weekend bevallen van een jongetje genaamd David. Twee weken te vroeg en zes pond. Als je Ivan en David naast elkaar legt dan ziet dat verschil er vast heel grappig uit.
Tja, wat zal ik daar nou eens van zeggen. Het interesseert me niet zo. Ik weet niet eens wat het is, ozb.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Gellius het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)jmegen-gevallen.html ?
JAM, Leuven gaat niet door. Ik wilde graag naar de Rogier van der Weyden tentoonstelling maar het is niet gelukt om kaartjes te regelen. Het is precies als destijds met de Vermeer tentoonstelling in Den Haag. Je moet een maand van tevoren al kaartjes kopen en dan ben je ingedeeld in een tijdblok van een uur, samen met nog een heleboel idioten, en dan mag je dus een uur langs de schilderijen gaan en dan is het te hopen dat je een glimp kunt opvangen omdat je dus samen met een boel andere idioten bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef JAM het volgende:
Nu, als jullie mij even willen excuseren ga ik weer verder met japanse kutjes/koffie drinken/jazzmuziek luisteren/grote literatuur schrijven/grote kunst maken/rondwandelen/sigaretjes roken/onnodige telefoontjes plegen/de deurwaarder buiten de deur proberen te houden/etc.
Slapen, eten, plassen, poepen en kreunen. Is dat niet genoeg?quote:
Wat een leven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slapen, eten, plassen, poepen en kreunen. Is dat niet genoeg?
Huilen vindt hij trouwens onzin; dat doet hij alleen als laatste redmiddel.
Goedemorgen. Zo vroeg is het toch niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Broer, zo vroeg of zo laat, jij hier op dit tijdstip?
Nou, ik had zelf een ernstig meningsverschil met de wekker, vanochtend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:23 schreef broer het volgende:
[..]
Goedemorgen. Zo vroeg is het toch niet?
Ik moest ook een half uur snoozen. Maar er is ook niemand, want het is Offerfeest. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik had zelf een ernstig meningsverschil met de wekker, vanochtend.
Inderdaad. Het waren bovendien peren die precies rijp genoeg waren om te eten. Hoe kunnen mensen nou geloven dat God bestaat als hij dit soort dingen laat gebeuren?quote:
Ik ben er gewoon naar toegegaan en heb een kaartje gekocht, geen probleem. Het viel me trouwens wat tegen: weinig oorspronkelijk werk, en het veel had ik al gezien. Beter ga je naar het Prado of Beaune, maar goed, dat is een dooddoener.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:36 schreef mane het volgende:
[..]
JAM, Leuven gaat niet door. Ik wilde graag naar de Rogier van der Weyden tentoonstelling maar het is niet gelukt om kaartjes te regelen. Het is precies als destijds met de Vermeer tentoonstelling in Den Haag. Je moet een maand van tevoren al kaartjes kopen en dan ben je ingedeeld in een tijdblok van een uur, samen met nog een heleboel idioten, en dan mag je dus een uur langs de schilderijen gaan en dan is het te hopen dat je een glimp kunt opvangen omdat je dus samen met een boel andere idioten bent.
We gaan nu naar Brussel.
De laatste aflevering van seizoen 3 was inderdaad spectaculair!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik klaag niet. Ik kijk vanavond seizoen 1 met de teerbeminde. Die is pas vorige week ingewijd, maar hooked. Over een paar minuten: The Caroussel.
Ik begrijp het wel, maar ik ben het er niet mee eens. Er zit nog te veel in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:
Zeker! Wat vind je van het zodiakk-oordeel, dat de serie hier eigenlijk zou moeten eindigen?
Nee! Remember Twin Peaks: 15 van de laatste 16 afleveringen waren ruk! Ik vind zelfs de tweede helft van seizoen 3 al iets teveel meanderen. En seizoen 4 gaat er vast over dat Don kanker krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef Gellius het volgende:
Hm. Ik denk dat er wat plot betreft niet zoveel nieuws meer is te verzinnen, maar dat Mad Men conceptueel gezien inderdaad, met een gerechtvaardigd vertrouwen in de schrijvers, nog veel moois kan bieden. Ik wil dat wel zien. Ja.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nee! Remember Twin Peaks: 15 van de laatste 16 afleveringen waren ruk! Ik vind zelfs de tweede helft van seizoen 3 al iets teveel meanderen. En seizoen 4 gaat er vast over dat Don kanker krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens bleef je naar Twin Peaks kijken ondanks het verdwijnen van boeiende verhaallijnen. En laten we niet vergeten dat het einde van siezoen 2 weer heel spannend werd en genoeg stof bood voor een derde seizoen. We zouden Lynch het tweede deel van seizoen 2 vergeven hebben als er een spectaculair seizoen 3 was geweest.
Ik ben ervan overtuigd dat een vierde seizoen van Mad Men weer net zo goed kan worden als de concentratie er blijft. Bij Twin Peaks raakte Lynch zelf op een bepaald moment minder betrokken, waardoor andere schrijvers een kans kregen en er een rommeltje gemaakt werd van het plot. (Twin Peaks werd op een bepaald moment ook te zweverig.)I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Van harte!quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R is jarig! Gefeliciteerd jongen!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen heb ik echt even overwogen om af te haken. Maar het hoort bij de serie, en misschien is het ook wel nodig voor een goede spanningsboog.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik bleef naar Twin Peaks kijken omdat ik hoopte dat het op een gegeven moment weer beter zou worden!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens bleef je naar Twin Peaks kijken ondanks het verdwijnen van boeiende verhaallijnen. En laten we niet vergeten dat het einde van siezoen 2 weer heel spannend werd en genoeg stof bood voor een derde seizoen. We zouden Lynch het tweede deel van seizoen 2 vergeven hebben als er een spectaculair seizoen 3 was geweest.
Dat voelt toch een beetje zoals zeggen: "als het goed blijft, dan ben ik ervan overtuigd dat het goed blijft." Ik denk dat de koek gewoon op is, (dit komt ook omdat ik de serie sterk associeer met de kantoren van SterlingCooper).quote:Ik ben ervan overtuigd dat een vierde seizoen van Mad Men weer net zo goed kan worden als de concentratie er blijft. Bij Twin Peaks raakte Lynch zelf op een bepaald moment minder betrokken, waardoor andere schrijvers een kans kregen en er een rommeltje gemaakt werd van het plot. (Twin Peaks werd op een bepaald moment ook te zweverig.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja, het was een supersnelle bevalling van zes uur. Waarbij vooral de eerste fase heel rap ging. Ze kreeg een weeënstorm en dat is volgens mij best opmerkelijk bij een eerste kind en een natuurlijke bevalling. Na anderhalf uur had ze al ruim vier centimeter ontsluiting. De laatste fase duurde wat langer, omdat het hoofdje er niet helemaal goed voor lag. Maar alles gaat prima. Een mooi kindje vind ik, met donkere haartjes, heel teer en fijntjes (zo anders dan de foto's die ik van Ivan zie, haha).quote:Op woensdag 25 november 2009 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zijn moeder en zoon redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen?
Op het laatste moment naar Brussel gaan, was een goed idee. Ik heb oesters gegeten, mooie schilderijen gezien, en antiek gesnuffeld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef Gellius het volgende:
op het laatste moment niet naar Leuven gaan
Ookal jarig! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van harte met je verjaardag DaD
Of Max.quote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Gellius het volgende:
Ik zie een halve knijper. En niemand die Jimmy een standje geeft.
.
Dat is een botje. Achterin zie je de muis.quote:Op zondag 29 november 2009 18:34 schreef Gellius het volgende:
Ik zie een halve knijper. En niemand die Jimmy een standje geeft.
.
Ikquote:Op maandag 30 november 2009 10:04 schreef Z het volgende:
Is iemand al naar van Doesburg geweest in de Lakenhal in Leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |