Ik help hem een handje:quote:Op woensdag 18 november 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Definieer het woord "bijna" in je OP eens.
Auto in de versnelling, auto vlak voor slagboom, koppeling los, auto schiet stukje vooruit en slaat af. Scheelde een kuthaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Definieer het woord "bijna" in je OP eens.
Fuck. Ik bedoelde:quote:Op woensdag 18 november 2009 08:26 schreef renedis het volgende:
[..]
Ik help hem een handje:
Het scheelde een kut-haar anders had de auto de slagboom geraakt. Of te wel, bijna.
Zaagmansquote:Op woensdag 18 november 2009 08:01 schreef Hetiszover het volgende:
Sterkte
Gelukkig is Zaagmans er over een paar uurtjes al
Dan weet je wel zeker dat je lampje het nog doet. En dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:54 schreef DrDarwin het volgende:
Rotterdam - Nijmegen met brandend reserve lampje....
Hahahahahahah, jij wil gewoon harige kutten zienquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef renedis het volgende:
TS heb je misschien een paint van het slagboom verhaal?
ik weet dat het een kuthaar scheelde maar ik zou graag willen weten hoe die situatie er uit zag.
Het lampje ging branden zo'n 25 km voor aankomst. Dan heb ik nog 75 km aan brandstof. Om thuis te komen moest ik toen dus nog 25 + 125 km. Oftewel: FML!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fuck. Ik bedoelde:
TS. Definieer "zo goed als" in de OP eens. M.a.w. hoeveel liters nog in de tank bij vertrek ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |