Weet je wat mij irriteert en dan ook mijn klacht is? Dit is gericht aan geheel Nederland.
Zit ik huiswerk te maken op school met leerlingen van de klas, zitten ze WEER maar te klagen over de toetsen die gaan aankomen. "Ja dit gaat zo moeilijk zijn zus en zo". Oke één keer snap ik, twee kan ook nog, maar echt LETTERLIJK 20 keer er over stressen? Dat begrijp ik niet. Het gaat toch niet helpen als je het 20 keer zegt. Laat het over je heen komen.
Heb dus ook vrij opvallend oordopjes op gedaan. En ja daarna heb ik ook gezegd dat ze net een stel oude wijven zeiken. Zo ben ik dan ook wel weer. Dat is toch een plicht van elke goede vriend? Om dit aan te merken.
En nu het over-één-kam-scheren opmerking: Waarom is dit bij Neerlanders alleen zo (en niet bij allochtonen) dit repeterende gezeik over niets. Ik meen het. Hoe kun je nou in Godsnaam 50 minuten over het weer praten over hoe erg het wel niet is.
A: jaaaaaaaa (echt zo een Amsterdamse poepstem) het weer
B: Jaaaaaa niet te geloven hé
A: jaaaa echt waar het is me allemaal wat.
RREKEETETEETTEEETTTT
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.