Dudequote:Op woensdag 18 november 2009 01:48 schreef TGVkopper het volgende:
Regelrechte broedplaatsen van illuminati en reptilians zijn het!
Nep studentquote:Op woensdag 18 november 2009 12:11 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik zie het wel als school. En zo noem ik het ook altijd. College = les. Docent = leraar. Zo elite is het nou allemaal ook weer niet. Scholing = scholing.
quote:Op woensdag 18 november 2009 01:48 schreef TGVkopper het volgende:
Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:48 schreef TGVkopper het volgende:
Oke, dank je voor de informatie!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:55 schreef Rafelbaard het volgende:
Ik volg een cursus aan Yale.
Dat is overigens een ivy league school.
Help, ik word aangevallen door een "echte" studentquote:Op woensdag 18 november 2009 12:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nep studentGa maar terug naar de brugklas met je 'les'
Alleen mensen die zich nog niet ontworsteld hebben aan de onderklasse scholieren op een universiteit.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:55 schreef noregret het volgende:
Ik noem het ook gewoon school hoor. Alleen mensen die zichzelf zo interessant vinden omdat ze studeren aan een universiteit noemen het universiteit. En ja, ik studeer aan de universiteit.
Nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:02 schreef Gaspedaal het volgende:
Gaat het de TS nou puur om de naam 'school' of niet?
Als je uni doet en je kunt alleen zinnen van max 10 woorden samenstellen hoef je zo'n opmerking echt niet te maken.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef Folmer het volgende:
[..]
Als je MBO doet moet je ook gewoon wegblijven uit dit soort topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |