Het is een tegelvloer lul.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef koemleit het volgende:
vergeet niet je poepers schoon te schuren over het tapijt
zoek een stuk tapijt je poeperd schoon schuren over een tegelvloer gaat niet..quote:Op woensdag 18 november 2009 00:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een tegelvloer lul.
Nou had ik de OP al extra kort gehouden omdat ik weet dat lange OP's niet gelezen worden en nóg gaat het mis
Het kan toch een tegelvloer zijn waarop een tapijt ligt?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een tegelvloer lul.
Nou had ik de OP al extra kort gehouden omdat ik weet dat lange OP's niet gelezen worden en nóg gaat het mis
Als je heel erg je best doet kan het tussen de voegen!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
zoek een stuk tapijt je poeperd schoon schuren over een tegelvloer gaat niet..
Van horen zeggen! Van horen zeggen!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je heel erg je best doet kan het tussen de voegen!
wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
En nu maar hopen dat de foto niet van TS is
Dat maakt dit topic nog erger dan het al is.quote:
Ik heb laminaat en daar zijn geen voegenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
En nu maar hopen dat de foto niet van TS is
Pooquote:Op woensdag 18 november 2009 00:49 schreef Kevincy het volgende:
Shit ik weet het Engelse woord voor poep niet
Godzijdank een gegoogelde foto.....quote:Op woensdag 18 november 2009 00:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb laminaat en daar zijn geen voegen
Neenee, die is bij de buren gemaakt zojuist en toen moest ik ineens naar huis. Ik snap er niks van, a man's gotta do what a man's gotta doquote:Op woensdag 18 november 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Godzijdank een gegoogelde foto.....
Zeg, als je een foto plaatst wel eentje van de actuele gebeurtenis, dingen gedaan in het verleden tellen niet meequote:Op woensdag 18 november 2009 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Neenee, die is bij de buren gemaakt zojuist en toen moest ik ineens naar huis. Ik snap er niks van, a man's gotta do what a man's gotta do
Dan zit je wel aan het andere eind van de wereld want het is hier donkerquote:
En scherpquote:Op woensdag 18 november 2009 00:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zit je wel aan het andere eind van de wereld want het is hier donker(en ja, 10 minuten geleden ook) en heb je een nachtdienst gedraaid als je nu naar bed wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |