Dus nu ben ik te laat?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
Datgene wat iedereen vanaf een bepaalde leeftijd in Nederland voor 1 april van elk jaar moet doen...opgave doen van je inkomsten en opgave doen van je aftrekposten en dan hopen dat je geld terugkrijgt.
Oh, dus ik kan het nog doen. Bedanktquote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef Adames het volgende:
Als je voor 1 april opgeeft krijg je je geld gegarandeerd voor (meen ik) 1 juni. Als je het later doet krijg je je geld ook later en kom je onderaan de stapel.
je kan tot 3 jaar later nog opgeven.
5 jaar, toch? Of is dat veranderd?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef Adames het volgende:
je kan tot 3 jaar later nog opgeven.
16 jaar oudquote:Op woensdag 18 november 2009 00:49 schreef Adames het volgende:
Hoe oud ben je trouwens en wat voor werk is het?
Dan gaat het om het TJ biljet.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:51 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
16 jaar oud
Vakkenvuller bij AH maar heb ontslag genomen
Werkte er ongeveer een half jaar en loon was altijd rond de 100-140 euro....
Hoeveel is een paar?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan gaat het om het TJ biljet.
Maakt niks uit als je het niet doet (krijgt dus niet de blauwe envelop), maar je kan een paar euro (letterlijk) terugkrijgen door die opgave van belasting te doen.
Of het nou 3 of 5 jaar was .. ik dacht 3, maar ik geloof je gelijk
Ik vind jouw icoontje nog altijd de tofste van heel fokquote:Op woensdag 18 november 2009 00:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
5 jaar, toch? Of is dat veranderd?
5 jaar idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan gaat het om het TJ biljet.
Maakt niks uit als je het niet doet (krijgt dus niet de blauwe envelop), maar je kan een paar euro (letterlijk) terugkrijgen door die opgave van belasting te doen.
Of het nou 3 of 5 jaar was .. ik dacht 3, maar ik geloof je gelijk
Dat hangt er vanaf of je werkgever belasting heeft ingehouden en of jij boven of onder de grens zat waarbij er geld naar de belastingdienst moet.quote:
Moet? Ik werk al zeker twaalf jaar en heb dit jaar voor het eerst aangifte gedaan. Nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
Datgene wat iedereen vanaf een bepaalde leeftijd in Nederland voor 1 april van elk jaar moet doen voor de belastingdienst...opgave doen van je inkomsten en opgave doen van je aftrekposten en dan hopen dat je geld terugkrijgt.
Komt doordat het pas sinds een paar jaar verplicht is voor iedereen, voor deze periode had ik er ook niets mee te maken (geen eigen huis etc.).quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet? Ik werk al zeker twaalf jaar en heb dit jaar voor het eerst aangifte gedaan. Nooit problemen mee gehad.
je bent alleen verplicht als je weet dat je belasting verschuldigd bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt doordat het pas sinds een paar jaar verplicht is voor iedereen, voor deze periode had ik er ook niets mee te maken (geen eigen huis etc.).
Je bent verplicht aangifte te doen als je belasting moet bijbetalen, of je dat nou weet of niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent alleen verplicht als je weet dat je belasting verschuldigd bent.
Zolang je niets weet..... ben je niet verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |