?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een vrouw achter het stuur...
Ook in Duitsland.
je kan tegenwoordig met euro's betalenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef skattebaut het volgende:
ik zowat 10 oude guldentjes dok .
Ik ben blij dat ik thuis ben iig.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef opgebaarde het volgende:
wow paar goede klachten!
Ik reken in extreme gevalletjes graag nog es effe terug.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig met euro's betalen
Dat is dan weer een beetje overdrevenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef skattebaut het volgende:
0 oude guldentjes
Tssk, ze hanteren daar zelfs statiegeld op blikjes...quote:Op woensdag 18 november 2009 00:48 schreef porsche1 het volgende:
Koop gewoon Cola ofzo inplaats zo te huilen.
Ja, FL 7,0518 om precies te zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje overdreven
Maar wel een belachelijk hoge prijs inderdaad
Één Europa is niet zo zeer hier de oorzaak van maar gewoon omdat bedrijven het in bijvoorbeeld Nederland niet meer financieel volhouden/aantrekkelijk vinden. Zie vrachtwagenbedrijf Harry Vos die echt gedwongen werd om Nederland te verlatenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hè, die Oostblok-truckers. Dat krijg je van één Europa.
Harry Vos werd daar helemaal niet toe gedwongen, dat heeft 'ie zelf gedaan door onder de prijs te gaan rijden.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Één Europa is niet zo zeer hier de oorzaak van maar gewoon omdat bedrijven het in bijvoorbeeld Nederland niet meer financieel volhouden/aantrekkelijk vinden. Zie vrachtwagenbedrijf Harry Vos die echt gedwongen werd om Nederland te verlaten
En men is er mee bezig om de rijvaardigheid van Poolse vrachtwagenchaufs te verbeteren iirc
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Ik vind duitse wegen altijd erg lekker om te rijden.
Net als franse tolwegen. Heerlijk, gewoon lekker blazen met 200+ en plek genoeg
? op mijn TT stond de hele weg A1?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hè, die Oostblok-truckers. Dat krijg je van één Europa. En TS kan niet met de Duitse A2 omgaan.
Tip: stop bij een Autohof ipv bij een Raststatte. Daar is het doorgaans ook beter te knagen. Mocht je weer die kant op gaan, Autohof Peine is een goeie.
Ben anders behoorlijk wat betonplaten tegen gekomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Ik vind duitse wegen altijd erg lekker om te rijden.
Net als franse tolwegen. Heerlijk, gewoon lekker blazen met 200+ en plek genoeg
Onder de prijs te rijden? Ze werden gewoon te duur dus hij moest iets.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Harry Vos werd daar helemaal niet toe gedwongen, dat heeft 'ie zelf gedaan door onder de prijs te gaan rijden.
quote:En de rijvaardigheden van die Oostblokkers verbeteren? Laat me niet lachen, die lui kijken niet in hun spiegel maar gaan gewoon naar links, parkeren en manouvreren kunnen ze niet. En ja, daar zie ik vaak genoeg voorbeelden van.
Blijft absurd.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef Barcaconia het volgende:
Voor 80 cent krijg je wel goede en schone toiletten. Moet je die gratis baggerzooi in Nederland eens zien, dan betaal ik liever 80 cent. (Ik dacht trouwens dat het 50 cent was?) Als je het bonnetje bij het afrekenen van eten of drinken inlevert krijg je dat bedrag trouwens weer als korting
Verbetering, zo zo, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onder de prijs te rijden? Ze werden gewoon te duur dus hij moest iets.
Of we hadden net zoiets moeten doen als Masterfoods.
[..]
....
Dat is bekend en er wordt gewerkt aan verbetering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |