SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je dat op vanuit de paint? No shit...de rekening zei namelijk precies wat jij noemtquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij ligt het aan je bougies, kabelboom en je verdeler zo te zien.
Al naar de garage geweest?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij ligt het aan je bougies, kabelboom en je verdeler zo te zien.
Al naar de garage geweest?
Maak je dat op vanuit de paint? No shit...de rekening zei namelijk precies wat jij noemt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maak je dat op vanuit de paint? No shit...de rekening zei namelijk precies wat jij noemt
Tis een duidelijke paint en herkenbaar geluid, had het laatst ook dus vandaar dat het me op deze conclusie brachtquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een duidelijke paint en herkenbaar geluid, had het laatst ook dus vandaar dat het me op deze conclusie bracht
En zijn verlichting schijnt wat teveel omhoog. Heel vervelend voor tegenliggersquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:ook zie ik dat je wielen niet uitgelijnd zijn, misschien dat je dat ook meteen kan laten doen
Maar waarom start hij dan niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef Inktfles het volgende:
Ik zie het probleem al, je voorwiel is groter dan je achterwiel. 14.gif
Tis dat ik ze nummerbord niet goed kan lezen anders zou ik een tip naar 0900-TUIG doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zijn verlichting schijnt wat teveel omhoog. Heel vervelend voor tegenliggers
Nee niet, die waren gewoon uit en heb ik aangedaan toen ik de auto instapte.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:53 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Je hebt je lampen laten branden.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee niet, die waren gewoon uit en heb ik aangedaan toen ik de auto instapte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |