Daar moet je niet mee spotten. Die hebben anorexia.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef F04 het volgende:
Waarom doen ze dat nou, willen ze de rapper uithangen of proberen ze stoer te doen? Vaak zie ik ze in hoekjes, stations, en tijdens de nachtelijke uren. Weet iemand wat nou het nut is om je broek zo laag te hangen?
Ik vind dat er net zo dom uitzien als een onderbroek van BB onder een zwembroek.quote:
ja maar jij bent een vrouw jouw mening telt nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat er net zo dom uitzien als een onderbroek van BB onder een zwembroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
ja maar jij bent een vrouw jouw mening telt nietHaal je broek op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Dudequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Intergalactrick het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige hebben de broek té laag!
Dudequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Intergalactrick het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ik niet eens meer een te losse broek noemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:56 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Oh wacht, ik heb er nog een.
[ afbeelding ]
Die hebben gewoon een veel te lang shirt aanquote:Op woensdag 18 november 2009 01:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eens meer een te losse broek noemen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Intergalactrick het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |