Staat probleemwijken Assen weer online?!?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Bonzai. het volgende:
Ja, maar als ze de uitkeringen wat hoger maakten ... dan hoef je ook niet zoveel te doen
Ja en dan kan ik eindelijk een fatsoenlijke tv kopen, 37 inch is veul te kleinquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ja idd, laat ze er maar een paar honderd euro bij doen. Kan ik drie keer per jaar op vakantie.
Als je 's morgens met de kippen opstaat, overdag werkt als een paard en 's avonds zo moe bent als een hond, dan is de kans groot dat je een ezel bent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef TGVkopper het volgende:
De één werkt tot aan z'n dood, de ander blijft thuis.
Heb je dit zelf bedacht, of van die man die dit een paar jaar geleden op tv zei? Als ik er aan denk heb ik keer op keer eenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Bonzai. het volgende:
Ja, maar als ze de uitkeringen wat hoger maakten ... dan hoef je ook niet zoveel te doen
Dat moet in je aard liggen hé.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef TGVkopper het volgende:
De één werkt tot aan z'n dood, de ander blijft thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |