mond + bagger =quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Pluto18 het volgende:
Bagger van een mond,,,, waar gaat het heen met de wereld
Alsof één baggertopic opvalt hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Pluto18 het volgende:
Wat zei je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je bij mag klussen als mod zijnde?![]()
[ afbeelding ]
Wel een klein rolletje trouwens
Jaja, als moet weg of zijnde is dubbelop, cilly spellingquote:
Ach gut een regelneuker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Pluto18 het volgende:
Jawel, ik ben ook FEE mod he!?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ken je me nog niet als Hoofdpiet van de Sint, Adelante.
Verdomd, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel, ik ben ook FEE mod he!?!
Maar dat mocht je niet meer doen omdat kinderen je herkenden als Ludo
De taal in TR\s wordt er ook niet kuiser op.quote:Report door 9611Niels gemaakt op 17-11-2009 22:09
WAT EEN KUTTOPIC
Is dat serieuss??quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel, ik ben ook FEE mod he!?!
Maar dat mocht je niet meer doen omdat kinderen je herkenden als Ludo
Is dat van dit jaar?quote:Op woensdag 18 november 2009 02:27 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]_!_!_!
De Ludoblik als piet
Erik van Muiswinkel is de hoofdpietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ken je me nog niet als Hoofdpiet van de Sint, Adelante.
Dat is toch ook niet raar? Er stonden op een gegeven moment zelfs mensen met spandoeken langs de kant waar op stond "Ludo we herkennen je wel hoor!"quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet raar? Er stonden op een gegeven moment zelfs mensen met spandoeken langs de kant waar op stond "Ludo we herkennen je wel hoor!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |