had je de verwarming aan staanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint hier eindelijk wat koeler te worden. Was gewoon warm
En dat kondig je dan eerst aan onder je huidige account?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
ik moet mogelijk een nieuw account aanmaken op Fok.nleentje die jullie niet kennen.
Want ik heb een hele erge stalkerige ex
Ja, we krijgen de naam van de nieuwe account ook natuurlijk hierquote:Op woensdag 18 november 2009 01:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat kondig je dan eerst aan onder je huidige account?
ah, daarom ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, we krijgen de naam van de nieuwe account ook natuurlijk hier
Smorgens
dan kennen we je niet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef cablegunmaster het volgende:
ik moet mogelijk een nieuw account aanmaken op Fok.nleentje die jullie niet kennen.
Want ik heb een hele erge stalkerige ex
indahquote:
ik ben ook wegquote:
en daar gaan site's die buiten de eu zitten zich aan houdenquote:Op woensdag 18 november 2009 03:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Europa legt cookies aan bandenvan de pot gerukt....
nog nietquote:
dat dus.. klinkt allemaal prachtig, maar het is nutteloos.quote:Op woensdag 18 november 2009 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar gaan site's die buiten de eu zitten zich aan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |