Willeke lult inderdaad over alles wat los en vast zit en is ongezond nieuwsgierig, maar ik wil graag wat meer weten over de meningen van de Fokkers over Aziz.
Ik weet niet meer of het gebeurt uit domheid, dat ie z'n eigen woorden niet meer kan oprakelen of dat ie het allemaal doet met een bedoeling, m.i. onrust zaaien.
P.S. Weet iemand een URL waar je zo'n gratis homepage kunt krijgen zonder moeilijk HTML-gedoe maar waar ze niet lullig doen over obscene plaatjes zoals bij TripEOd. Ik heb namelijk nog een mooi Willeke-plaatje wat ik ergens op een pagina moet zetten om het hier op het forum te kunnen zetten.
quote:
op 03-09-2000 om 10:35 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Weet je wel wat een gaten zo'n grote mol in je tuin maakt
quote:
op 03-09-2000 om 09:59 PM schreef Dark het volgende:Errug dom reageren op m'n eigen topic
Alleen errug jammer dat je de tekst gejat hebt.........
------------------------------------------------------------------------------
Van buzzer (Forumleider) - 09 Maart 2000 @ 21:25.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik krijg juist steeds meer het vermoeden dat Aziz door SBS is aangenomen als mol, want elke ruzie die er is zit Aziz er als "onschuldige" tussen. Willeke speelt de vermoorde onschuld, maar gelukkig trappen Jop Seki en Antoinette daar niet in.......
Van buzzer (Forumleider) - 09 Maart 2000 @ 21:41.
--------------------------------------------------------------------------------
Let op mijn woorden (nu lijk ik Seki wel ): Die gozer is gewoon aangenomen als mol.... Hij zit met zijn onschuldige tronie bij het begin van elke ruzie, en niemand die het opvalt ! (alleen Seki......)
------------------
Violets are blue, Violence Taboe......
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 09 Maart 2000).]
quote:
op 03-09-2000 om 10:37 PM schreef Trainspotter het volgende:
(Trainspotter is ook een beetje mediageil)
Ik denk niet dat Aziz een mol is. Iemand met een positief IQ (Aziz dus niet) kan (durft?)-zonder het uit te brullen van het lachen- niet te vragen hoe je 'John'schrijft. Alleen de alleronbenulligsten weten dat niet. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die even dom als Aziz zijn en daarbij ook nog goed kunnen acteren. Aziz is geen mol maar een rat (om maar even een actuele vergelijking te maken)P.S. Weet iemand een URL waar je zo'n gratis homepage kunt krijgen zonder moeilijk HTML-gedoe maar waar ze niet lullig doen over obscene plaatjes zoals bij TripEOd. Ik heb namelijk nog een mooi Willeke-plaatje wat ik ergens op een pagina moet zetten om het hier op het forum te kunnen zetten.
Hij vroeg volgens mij, hoe schrijf je SJON?
quote:
op 03-09-2000 om 10:41 PM schreef buzzer het volgende:
Alleen errug jammer dat je de tekst gejat hebt.........
Ik ben ook nog errug blond, sorry.....
No hard feelings hoor, want Aziz is gewoon de mol, die die heeeeele grote gaten in de tuin maakt !
Ja sorry, Amsterdams is voor mij ook een erg moeilijke taal
quote:
op 03-09-2000 om 10:59 PM schreef buzzer het volgende:
Je Nick doet anders vermoedenNo hard feelings hoor, want Aziz is gewoon de mol, die die heeeeele grote gaten in de tuin maakt !
Echt heeeeeeeeeeeeele grote gaten, dat dacht ik al, zeg Buzzer je gaat me toch niet vertellen dat jij WEL op je nick lijkt
En ons nieuwe bokje heet Jop
Nee, serieus, Aziz een mol? Dat snapt die jongen toch niet. Laat mensen gerust niet intelligent zijn, prima, maar sier hem niet met de titel MOL, dat zou te hoog gegrepen zijn. Om maar eens uit een nog niet zo ver verleden te citeren: Wat denk je zelf?
quote:
op 03-09-2000 om 11:06 PM schreef tijl het volgende:
Aziz is geen mol want hij stookt even hard mee als ieder ander.
Kijk ff in de Dikke van Dalen bij het woord "MOL" LOL
quote:
op 03-09-2000 om 11:11 PM schreef Dark het volgende: zeg Buzzer je gaat me toch niet vertellen dat jij WEL op je nick lijkt
Kijk ff bij m'n profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |