abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74792388
De meeste mensen kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter ook minder leuke momenten. Ik vraag me echt af waarom accu's van telefoons zo snel leeg gaan. Aan alles hebben ze bij HTC gedacht, behalve aan een accu die ook lang meegaat als het internet aanstaat

Klacht: accu's van telefoons die veel te snel l33g zijn
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74792409
Daarom neem ik altijd een aggregaat mee naar school.
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:14:41 #3
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74792454
Die eerste zin
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_74792477
Die ts .
pi_74792484
wat
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:15:39 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74792491
Die OP .
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74792532
Waarom?

Omdat het kan!
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_74792539
Is het weer zover ?
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_74792594
Whehe mijn mobiel gaat 4 dagen mee, loser.
pi_74792655
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef wuh het volgende:
Da's ook niet lang. Graag geziene gast zeker bij de primafoon?
pi_74792657
Nu is 't wachten op het slotje.
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:19:34 #12
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74792671
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:22:14 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74792783
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef wuh het volgende:
Pfoeh, is dat niet een dure hobby elke keer?
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:24:10 #14
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_74792866
Het is een wereldwijd complot van de energiemaatschappijen die er zo voor willen zorgen dat je vaker je telefoon op moet laden open je ogen we worden bedondert waar we bijstaan fortuyn zei het al dit volk is het zat nou dat hebben we gezien dankzij melkert is hij nu dood de linkse kerk heeft alles in handen ze willen gewoon in het haagse pluche blijven zitten terwijl het volk crepeert maar daar geven de hoge heren in den haag niet om als ze hun zakken maar kunnen vullen ze hebben een koe gevonden om uit te melken en die koe die zijn wij kijk maar naar al die maatregelen zoals vingerafdruk op je paspoort en het oppakken van journalisten wij zijn een politiestaat maar de linkse media onder leiding van de linkse kerk probeert dit te verbergen net als de ondergang van onze cultuur door de islam de linkse kerk is volledig in handen van de islam kijk maar naar de moslimomroep belachelijk dat dat hier mag uitzenden open je ogen voor het grote gevaar uit het oosten wilders weet wel hoe het zit maar die vermoorden ze straks ook let maar op mijn woorden voor de grote melkert is het nooit genoeg
pi_74792876
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Pfoeh, is dat niet een dure hobby elke keer?
Hm, valt mee. paar cent ofzo.
pi_74792901
Daarom!
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:30:45 #17
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74793142
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef Penisbaard het volgende:
Het is een wereldwijd complot van de energiemaatschappijen die er zo voor willen zorgen dat je vaker je telefoon op moet laden open je ogen we worden bedondert waar we bijstaan fortuyn zei het al dit volk is het zat nou dat hebben we gezien dankzij melkert is hij nu dood de linkse kerk heeft alles in handen ze willen gewoon in het haagse pluche blijven zitten terwijl het volk crepeert maar daar geven de hoge heren in den haag niet om als ze hun zakken maar kunnen vullen ze hebben een koe gevonden om uit te melken en die koe die zijn wij kijk maar naar al die maatregelen zoals vingerafdruk op je paspoort en het oppakken van journalisten wij zijn een politiestaat maar de linkse media onder leiding van de linkse kerk probeert dit te verbergen net als de ondergang van onze cultuur door de islam de linkse kerk is volledig in handen van de islam kijk maar naar de moslimomroep belachelijk dat dat hier mag uitzenden open je ogen voor het grote gevaar uit het oosten wilders weet wel hoe het zit maar die vermoorden ze straks ook let maar op mijn woorden voor de grote melkert is het nooit genoeg
Goede post
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:31:52 #18
270715 Dr_Doofenshmirtz
Heinz Doofenshmirtz
pi_74793185
GSM's zijn door moslims bedacht om de macht van de westerse wereld klein te houden. Deze toestellen maken gebruik van gevaarlijke straling wat als gevolg heeft dat een substantieel percentage van de westerse bevolking hersenkanker krijgt. Hierdoor maken ze meer plek voor islamitische immigranten die langzaamaan de samenleving van binnenuit saboteren.

Ik bedoel, hebben jullie ooit iemand met een mobieltje gezien in het middenoosten?!?!?!?!
pi_74793223
Terechte klacht! Al kan TS natuurlijk altijd even zijn rom updaten om zo toch meer dan 2 dagen met dezelfde batterij te halen..
pi_74793468
quote:
Goede post ik bedoel we pikken alles maar we slikken alles maar terwijl ons land wordt overgenomen door LINKS maar we kijken liever de andere kant op dan dat we er iets tegen doen het wordt tijd dat we onze OGEN eens OPENEN
pi_74794488
Ze doen het expres om JOU te pesten!
pi_74794593
L33Tb33t
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74800698
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
Die eerste zin
Roken is lekker
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:31:15 #24
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74800907
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
Die eerste zin Die hele OP
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:35:49 #25
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74801131
quote:
Da's een lange zin
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')