Officieel jaquote:
een jaar lang smokkelen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Officieel jamaar ik denk dat hier heel veel mensen mee "smokkelen"
(zonder nare gevolgen)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Adelante het volgende:
Vlees van AH ligt ook makkelijk drie jaar in grote koelcellen voor het naar de winkels gaat. Niks mis mee dus.
Is dit een kwaliteitsaanbeveling of met het oog op gezondheidsrisico?quote:
Het komt hier vandaan:quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:33 schreef Joppy het volgende:
[..]
Is dit een kwaliteitsaanbeveling of met het oog op gezondheidsrisico?
Ik heb regelmatig rauw rundvlees en rundergehakt uit de diepvries waar het een jaar tot anderhalf jaar heeft in gelegen. De kwaliteit gaat iets achteruit na zo een tijd, zeker als de verpakking niet goed was, maar verder was het altijd goed.
Ik eet zo vaak vlees wat veel langer dan 12 maanden in de diepvries heeft gelegen. Die tabel zit aan de veilige kant en houdt waarschijnlijk ook rekening met het feit dat de kwaliteit van het ingevroren vlees niet altijd even hoog is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
een jaar lang smokkelen...![]()
aangezien TS z'n vlees al meer dan 2 jaar in de vriezer heeft liggen..en het langst houdbare vlees volgens het lijstje 12 maanden bewaard kan worden...![]()
Hé?????quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:22 schreef Adelante het volgende:
Vlees van AH ligt ook makkelijk drie jaar in grote koelcellen voor het naar de winkels gaat. Niks mis mee dus.
ik wil niet weten wat voor vlees er diep in oma dr vrieskist nog ligtquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:34 schreef Acinonyx het volgende:
Als het ingevroren is geweest is het toch goed ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de lul van opa?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat voor vlees er diep in oma dr vrieskist nog ligt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |